Anladım
Desa olarak alışveriş deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgiye Gizlilik ve Çerez Politikası sayfamızdan erişebilirsiniz.
    • Giriş Yap
    • Üye Ol
  • ( 0 ) TL
    Sepetinizde 0 ürün var
    TOPLAM
    TL
    ALIŞVERİŞİ TAMAMLA sepeti görüntüle
Desa
0
DESA Giriş yap
  • YENİ SEZON
  • Kadın
    Tüm Tüm

    Deri Ceketler

    Deri Ayakkabılar

    Trendy Çantalar

  • Erkek
    Tüm Tüm

    Deri Ceketler

    Deri Aksesuarlar

    Trendy Ayakkabılar

  • Deri Ceket
    Tüm Tüm

    Erkek Deri Ceket

    Kadın Deri Ceket

  • Çanta & Aksesuar
    Tüm Tüm

    Deri Cüzdanlar

    Kişiye Özel

    Tasarlanmış Hediyeler!

  • Seyahat
    Tüm Tüm

    Sırt Çantaları

    Valiz

  • OUTLET
    Tüm Tüm
  • Reklam Filmlerimiz

  • Siparişlerim
    Sipariş Takibi Tüm Siparişlerim Eski Siparişlerim
    Profilim / Kişisel Bilgiler
    Profilim Adres Defteri E-posta Değiştir Şifre Değiştir Bildirim Ayarlarım Favori Ürünlerim
    Fırsatlarım
    Kuponlarım
  • Mağazalar
  • Yardım

YARDIM

  • Hakkımızda
  • Sıkça Sorulan Sorular
  • İşlem Rehberi
  • Üyelik Sözleşmesi
  • Bize Ulaşın
SIKÇA SORULAN SORULAR

ÜYELİK

Neden üye olmalıyım?

Siparişlerinizin takibini sistem üzerinden yapabilmeniz, siparişiniz ile ilgili sizinle gerekli durumlarda iletişime geçilebilmesi ve sipariş statü güncellemelerinin tarafınıza iletilebilmesi için üyelik oluşturarak alışveriş yapmanız gerekmektedir.

desa.com.tr’ye üye olduğunuzda sadece üyelere sağlanan avantajlardan yararlanabilecek ve desa.com.tr’deki ve tüm Desa mağazalarındaki sezon açılışı, indirim gibi özel dönemlerimizden ve üyelerimize özel kampanyalarımızdan öncelikli olarak haberdar edilme ayrıcalığına sahip olacaksınız.

Üye olduğunuzda desa.com.tr’den satın aldığınız bir ürünün teslimatı için sizden istenen kimlik bilgileri, teslimat adresleri, irtibat numaraları gibi bilgileri her seferinde yeniden yazmanız gerekmeyecek. Her alışverişinizde bu bilgilerin otomatik olarak görüntülenmesi size hem zaman kazandırır hem de kolaylık sağlar.

desa.com.tr’nin bir üyesi olarak aldığınız ürünleri, Türkiye’nin her yerine gönderebilir arzu ederseniz hediyelerinizi ücretsiz olarak paketletebilir, bunun yanında gönderdiğiniz hediyelerin içine dilediğiniz mesajı yazabileceğiniz özel hediye mesaj kartı hizmetimizden de ücretsiz olarak yararlanabilirsiniz.Üyelik için tıklayın

Üye olurken vereceğiniz bilgilerin güvenli bir şekilde saklanacağına, üçüncü şahıs ve kuruluşlarla kesinlikle paylaşılmayacağına emin olabilirsiniz. (desa.com.tr Gizlilik ve Güvenlik Sözleşmesi)

desa.com.tr’ye üye girişini nereden yapabilirim?

Üye girişinizi, desa.com.tr ana sayfasının sağ üst kısmında bulunan “üye girişi” ‘ne tıkladığınızda açılan üye girişi ekranında e-posta adresi ve şifrenizi yazarak gerçekleştirebilirsiniz. Eğer siteye daha önce kaydolmayıp, üyelik şifresi almadıysanız, aynı sayfadaki “yeni üye” butonuna tıklayarak üyelik formunu doldurabilirsiniz. Anında aktif hale gelecek üyeliğiniz ile desa.com.tr avantajlarından hemen yaralanmaya başlayabilirsiniz. Üyelik için tıklayın

Üyelik bilgilerimi ve şifremi daha sonra değiştirebilir miyim?

Üyelik ve iletişim bilgilerinizi “Hesabım” sayfasından ulaşabileceğiniz Üyelik Bilgilerim bölümünden kolayca güncelleyebilirsiniz.

Üyelik bilgilerinizin güncel ve doğru olması, siparişlerinizin teslimi ve size sunacağımız üyelik fırsatları bakımından çok önemlidir. Satış yetkililerimiz sizin güvenliğiniz için, gerekli gördükleri durumlarda, bu bilgilerin güncelliğini ve doğruluğunu kontrol edebilirler. Verilmiş olan bilgilerin gerçeklerle örtüşmemesi ya da güncelliğini yitirmiş olması halinde siparişin onaylanmamasına karar verebilirler. (Örnek; Siparişle ilgili açık olmayan durumlar, güvenlik, verilen telefon numarasından doğru kişiye ulaşılamaması halinde, yanlış bilgi vb.)

Üyelerinize hangi sıklıkta e-posta gönderiyorsunuz?

İlk defa üye olan kullanıcılarımıza, üyelik ve genel bilgilendirme amaçlı bir e-posta gönderilir. Bunun dışında üyelik formunda bizden kampanya, indirim ve duyurular hakkında bilgilendirici e-posta almak istediğini belirten üyelerimize, haftada ortalama bir veya iki kez e-bülten göndermekteyiz. Bu arada, Desa ile paylaştığınız kişisel bilgi ve e-posta adreslerinizin hiçbir şekilde üçüncü şahıs veya kuruluşlarla paylaşılmayacağından emin olabilirsiniz. (desa.com.tr Gizlilik ve Güvenlik Sözleşmesi)

desa.com.tr’den e-posta almak istemiyorsam ne yapmalıyım?

desa.com.tr ana sayfasının üst tarafında bulunan “Hesabım” menüsünden ulaşabileceğiniz Üyelik Bilgilerim formundan “e-posta almak istiyorum” seçeneğini kaldırabilir ya da size gelen e-bülten üzerinden, Desa’dan e-bülten almak istemiyorum opsiyonunu seçebilirsiniz.

desa.com.tr üyeliğimi iptal edebilir ya da bir başkasına devredebilir miyim?

Desa.com.tr üyeliği sizlere birçok avantaj sağlarken karşılığında herhangi bir yükümlülük de getirmemektedir. Yine de istediğiniz zaman hesabınızı siparis@desa.com.tr adresine göndereceğiniz bir bilgilendirme mesajı ile kapatabilirsiniz. Ancak, üyelik sistemi gerçek kişilere özel olduğundan ötürü başkalarına devredilemez.

Üyelik şifremi unutursam ne yapmalıyım?

Üyelik bilgileri ekranında şifremi unuttum linkine tıklayıp, mail adresinizi girerseniz yeni şifreniz mail adresinize yollanacaktır. Şifreniz kayıtlarımızda tutulmamaktadır, bu nedenle size geçici şifreniz mail yolu ile gönderilecektir. Daha sonra siz bu geçici şifre ile üye girişi yapıp yeni şifrenizi oluşturabilirsiniz. Üyelik isminiz ise, desa.com.tr’ye üye olurken bildirdiğiniz e-posta adresinizden oluşmaktadır.

Üye olduğum e-posta adresini artık kullanmıyorsam ne yapmalıyım?

Üye olduğunuz e-posta adresini değiştirmeniz ne yazık ki mümkün değildir. Bunun için yeniden üye olmanız gerekmektedir. Sizlerin güvenliği için üyelik bilgilerinizin başka bir hesaba aktarımına sistemlerimiz izin vermemektedir.

Üye olmadan veya üye girişimi tamamlamadan alışveriş yapabilir miyim?

desa.com.tr’de yer alan ürünleri incelemeniz ve sepete atmanız için üye olmanız zorunlu değildir. Ancak teslimat ve güvenli ödeme sayfalarına, sadece üye girişinizi tamamlayarak ulaşabilirsiniz. Üyelik sırasında almış olduğumuz bilgiler, sizin güvenli bir alışveriş yapabilmeniz için gereklidir. Üye olmadan ya da üyelik girişi yapmadan alışveriş işlemlerinizi tamamlamanıza sistemlerimiz güvenlik nedeniyle izin vermemektedir.

ARAMA

Aradığım ürüne nasıl ulaşabilirim?

Ana sayfanın sağ üst kısmında yer alan “arama” seçeneği, yazdığınız kelimeyi tüm ürün kategorileri arasında arar ve uygun sonuçları size resimleri ile listeler.

Ayrıca sitenin üst kısmında bulunan çeşitli kriterlere göre gruplanmış Bayan, Erkek, Samsonite, Aerosoles kategorilerini tıkladığınızda bu kategorilerde yer alan ürün gruplarının adlarını görebilir ve bu adlara tıkladığınızda istediğiniz ürün grubuna ait ürünlere ulaşabilirsiniz.

Aradığım ürünü bulamadım ne yapmalıyım?

Arama seçeneklerinden istediğiniz ürünü bulamadığınız takdirde müşteri hizmetleri temsilcimizle e-posta ya da telefon yoluyla iletişime geçerek, gerekli desteği alabilirsiniz. iletişim için tıklayınız

ALIŞVERİŞ

Sepetimi nasıl kullanabilirim?

desa.com.tr ana sayfasında ya da kategori sayfalarında gördüğünüz ürün resimlerine tıklayarak o ürüne ait özelliklerin ve ödeme seçeneklerinin bulunduğu detaylı ürün sayfasına gidebilir ve de ürünlerin altında yer alan “sepete ekle” butonunu tıklayarak, incelediğiniz ürünü sepetinize ekleyebilirsiniz. “Sepetim” butonuna tıklayarak sepetinizin içeriğini detaylı bir şekilde görebilir, böylece eklediğiniz ürünlerin adetlerini güncelleyebilir veya sepetten çıkarabilirsiniz. Ürünleri sepetinize ekleyebilmeniz için renk seçeneği var ise istediğiniz rengi seçmeniz ve beden seçeneği var ise istediğiniz bedeni seçmeniz gerekmektedir. Aksi takdirde sistem ürünü sepetinize ekleyemeyecek ve uyarı verecektir.

Sepetinizdeyken “alışverişi tamamla” butonuna tıklayarak, ödeme ve teslimat sayfalarına ilerleyebilir ve alışverişinizi hızlı ve güvenli bir şekilde tamamlayabilirsiniz. Bunun yanında, üye girişi yapmadan sepet içeriğinin görüntülenmesine sistemlerimizin izin vermiyor olması sayesinde, daha önce alışveriş sepetinize attığınız ürünler sizin dışınızda yetkisiz kişilerce görüntülenemeyecektir.

Sepetime eklemiş olduğum ürünleri sonradan çıkarıp, değiştirebilir miyim?

Sepetinizde bulunan her ürünü dilediğiniz takdirde sepetinizden çıkarabilirsiniz. Sepetinizin içine girdikten sonra, listeden kaldırmak istediğiniz ürünün yanındaki “sil” butonuna tıklayarak bu işlemi çok kolay bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

desa.com.tr’den nasıl alışveriş yapabilirim?

desa.com.tr’den alışveriş yapmanız için öncelikle üye olmanız gerekmektedir. Zaten üye iseniz, giriş yaparak sistemlerimiz tarafından tanınır duruma gelebilirsiniz. Bu kısa işlemin ardından kullanıcı dostu olarak tasarlanmış desa.com.tr’de alışveriş yapmak diğer birçok sitenin aksine çok daha hızlı ve kolay olacaktır.

Ürünler bölümlerimizde beğendiğiniz ürünleri “sepete at” butonuna tıklayıp sepetinize ekledikten sonra “satın al” butonuna tıklayarak alışverişinizi sadece birkaç adımla kolayca tamamlayabilirsiniz.

Bundan sonra yapmanız gereken sadece ödeme ve teslimat bilgilerinizi girmek ve siparişinizi onaylamak olacaktır.

Desa.com.tr - Desa online satış mağazası ve Desa fiziksel satış mağazaları arasında çeşitli kampanya, indirim ve uygulamalardan dolayı fiyat farklılıkları olabilir; indirim ve fiyat değişikliklerinden kaynaklanabilecek farklardan, yanlışlıklardan ve tipografik hatalardan Desa Deri A.Ş. sorumlu değildir. (Fiyatlar alışveriş yapılan noktada gösterildiği şekildedir.)

desa.com.tr’den sevdiklerime hediye alıp, gönderebilir miyim?

desa.com.tr’de sevdikleriniz için tercih edebileceğiniz çok çeşitli ve özel hediyelik ürünler bulabilirsiniz. Desa kalitesi ve özeniyle sunulan bu ürünlerimizi rahatça sevdiklerinize gönderme imkânını da sunuyoruz. Size bunun için sunduğumuz hediye paketi hizmetimizden ve özel günlerinde sevdiklerinize iletmek istediğiniz mesajlarınız için sunduğumuz hediye kartı hizmetinden de ücretsiz yararlanabilirsiniz.

Hediye etmek üzere seçtiğiniz ürün boyut ve özelliklerine uygun şekilde Desa / Samsonite kutularına yerleştirilir ve hediyeleriniz için özel olarak üretilen Desa Hediye Paket malzemesi ile paketlenir. Hediye paketlerinde kesinlikle fiyatlara ilişkin bilgiler bulundurmayıp, faturayı da sizin isteklerinize göre, belirtmiş olduğunuz farklı bir adrese gönderiyoruz. Bu şekilde hediye aldığınız sevdiklerinizin bunun için ödediğiniz bedeli öğrenmesini de engellemiş oluyoruz. Hediyenizin yanında mağazalarımızda da olduğu gibi değişim kartı gönderilir. Desa markalı ürünlerin değişim işlemi, değişim kartı ile ziyaret edeceğiniz tüm Desa mağazalarından yapılabilir. 

Sipariş ettiğim ürün stoklarınızda yoksa ne yapıyorsunuz?

desa.com.tr üzerinden siparişini verdiğiniz bir ürünün stoklarda olmama ihtimali yok denecek kadar azdır. Çünkü desa.com.tr, internet üzerinden satış yapan birçok firmadan farklı olarak, ürünlerini kendi deposunda veya mağazalarında stoklamaktadır. Böylece müşterilerimiz satın aldıkları ürünleri çok daha hızlı bir şekilde teslim alırken, aynı zamanda tedarikçiler üzerinden sipariş alan diğer birçok satış sitesinde yaşayabilecekleri hiçbir sorunla karşılaşmamaktadır.

Fiziki bir kaza veya teknik bir hatadan dolayı stoklarda olmayan bir ürünün alışveriş sayfalarında aktif görünmesi gibi nadir durumlarda ise, müşteri hizmetleri temsilcimiz sizinle en kısa sürede iletişime geçecek ve bu sorun en uygun şekilde çözüme kavuşturulacaktır. Böyle bir durumda yeni bir sipariş verebilir, sipariş vermiş olduğunuz ürünün muadilinin gönderilmesini isteyebilir ya da siparişinizi iptal ederek paranızın iadesini talep edebilirsiniz. Ödemiş olduğunuz bedel en kısa sürede ödeme tercihinize göre bankanıza iade edilecektir.

Mağazalarınıza nasıl ulaşabilirim?

Size en yakın mağazamızı öğrenmek için lütfen tıklayınız

Siparişini verdiğim ürünü almaktan vazgeçersem ne yapmalıyım?

siparis@desa.com.tr adresine göndereceğiniz bir e-posta ile bu durumu bildirmeniz yeterli olacaktır. Eğer ürününüz kargoya verilmediyse siparişinizin gönderimi derhal durdurulacaktır. Gönderimi durdurulan siparişlerin geri ödemeleri, desa.com.tr tarafından, seçmiş olduğunuz ödeme şekillerine göre bankanıza en kısa sürede iade edilir. İade tutarının hesabınız yansıması banka prosedürlerine göre 7 iş günü sürebilir. Siparişinizin kargo şirketine teslim edilmiş olması durumunda iade koşulları geçerli olacaktır.

ÖDEME

Almak istediğim ürünler için hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?

desa.com.tr’den sipariş ettiğiniz tüm ürünleri aşağıdaki ödeme seçeneklerinden herhangi biri ile gerçekleştirmeniz mümkündür.

Kredi kartı ile peşin ödeme: Tüm Visa, Mastercard ve American Express sahibi müşterilerimiz, ödemelerini tek seferde ödeyebilme seçeneğine sahiptirler.

Desa.com.tr’nin kullandığı güvenli ödeme sistemi hakkında detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz. (desa.com.tr Gizlilik ve Güvenlik Sözleşmesi)

Kredi kartı ile taksitli ödeme: Garanti Bonus, Maximum, Axess ve YK Worldcard Kredi Kartları ile , Desa avantajlarıyla sunulan seçeneklerden seçilerek, sitemizden peşin fiyatına taksitle alışveriş yapılabilir. Diğer bankalardan kartları bulunan müşterilerimiz ise, sadece tek seferlik çekim seçeneğiyle alışveriş yapma şansına sahipler.

desa.com.tr üzerinden vade farkı alınmadan taksitlendirme yapılmaktadır.

Kredi kartı bilgilerimi vermem güvenli mi?

desa.com.tr’de güvenliğiniz, test edilmiş yazılımlar ve dünyanın konusunda uzman şirketlerinin başında gelen GlobalSign firmasının sağladığı SSL şifreleme yöntemiyle sağlanmaktadır. Kredi kartı bilgileriniz, kesinlikle Desa server’ları üzerinde saklanmamaktadır. Ödeme işlemleriniz siz ve bankanız arasında gerçekleşmekte, bize sadece banka tarafından bu işlemin onaylanıp onaylanmadığı bilgisi iletilmekte, ödeme bilgileriniz üçüncü kişilerin ulaşımına ve müdahalesine kapalı tutulmaktadır. Üyelerimiz yapmış olduğu işlemlerde 128 bit SSL güvenlik alanı içinde hareket etmenin rahatlığını yaşamaktadırlar. Bu şifreleme uluslararası bir standarttır.

Ben gerekli onayı vermediğim halde kredi kartımdan tahsilat yapılabilir mi?

desa.com.tr olarak kesinlikle kredi kartı numaralarını sistemlerimize almıyoruz. Yapmış olduğunuz ödemeye ilişkin bu tip bir işlem, çalıştığımız banka tarafından temin edilen sanal pos (VPOS) üzerinden, sizin bilgisayarınız ve bankanız arasında gerçekleşmektedir. Bizim sistemlerimize hiçbir şekilde sizin kredi kartı, şifre ve güvenlik bilgileriniz ulaşmamaktadır. Bu nedenle bizim kredi kartınızdan tahsilât yapmamız gibi bir durum söz konusu değildir.

Yabancı kredi kartlarıyla ödeme yapılabiliyor mu?

Şimdilik yabancı kredi kartlarıyla ödeme kabul edemiyoruz. Ayrıca, ödemelerinizi sadece TL bazında yapabiliyorsunuz.

Desa.com.tr Online Hediye Çekini nasıl kullanabilirim?

desa.com.tr Online Hediye Çeklerini istediğiniz siparişinizde kullanabilirsiniz. Yapmanız gereken, siparişini vermek istediğiniz ürünleri sepetinize ekleyip, ödeme sayfasında, hediye çekinizin kodunu girerek ödemenizi gerçekleştirmektir. Desa.com.tr Online Hediye Çekleri tek kullanımlık olduğundan, siparişinizin tutarı hediye çekinden az ise, çekinizde kalan miktar daha sonra kullanılamaz. Sipariş tutarınız, çek miktarından fazla olması durumundaysa, yetmeyen miktarı ödeme seçeneklerimizden herhangi birini tercih ederek kolayca alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

Tek alışverişte birden fazla Desa.com.tr Online Hediye Çeki kullanabilir miyim?

Her alışverişinizde, yalnız bir hediye çeki kodu kullanabilirsiniz.

Ödeme Sırasında bağlantı kesildi, hesabımdan para çekilmiş midir?

Ödeme işlemini sonlandırıp onay ekranını görmeden önce bir kesinti yaşanır ise hesabınızdan para çekilmemiş olma ihtimali yüksektir. Emin olmak için hafta içi iş günleri mesai saatleri (08.00-17.00) içerisinde 444 33 72 numaralı Müşteri Hattı telefonumuzdan ulaşabileceğiniz müşteri hizmetleri temsilcimize, mesai saatleri dışı ve tatil günlerinde ise siparis@desa.com.tr adresinden sorununuzu telefon numaranızla birlikte belirterek bize ulaşarak bilgi alabilirsiniz.

3D Secure nedir?

3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sistemidir. İnternetten yapılan alışverişlerde şifreyle kredi kartı onaylama işlemi olarak da bilinir. Visa Kredi Kartı için kullanılan uygulamasına “Verified by Visa”, MasterCard için olanına ise “SecureCode” adı verilir.

3D Secure neden güvenlidir?

3D Secure sistemiyle yapılan alışverişin geçerli sayılabilmesi için; kart sahibinin yapılan işlemi, banka tarafından kendine verilen özel bir ödeme şifresiyle onaylaması gerekir. Kredi kartı numaranız başkaları tarafından biliniyor olsa bile, şifreniz sadece sizde olduğundan internet ortamında güvenli alışveriş yaparsınız.

3D Secure şifresini nasıl tanımlayabilirim?

Güvenliğiniz için 3D Secure uyumlu bir kredi kartı kullanmanızı öneririz. 3D Secure sistemine uyumlu kredi kartınızla yapacağınız ilk işlemde, onaylama sayfasında sistem sizi banka şifre tanımlama sayfasına aktarır. Bu sayfadan şifrenizi tanımladıktan sonra 3D Secure’la internet üzerinden güvenle alışveriş yapabilirsiniz.

Fiyatlarınıza KDV dahil mi?

Desa.com.tr sayfalarında gördüğünüz tüm fiyatlara KDV dâhildir. Bunun size sağladığı en önemli avantaj, aldığınız ürüne ödeyeceğiniz miktarı en başından itibaren bilmeniz ve tam da alışverişinizi sonlandırmak üzereyken beklenmedik rakamlarla karşılaşmamanızdır.

Ödeme sayfasında gereken tüm bilgileri girmeme rağmen ödeme onayı alamıyorsam ne yapmalıyım?

Ödemenizi kredi kartı ile gerçekleştirmeye çalışıyorsanız aşağıdaki durumları kontrol ediniz.

  • • Kredi kartı veya sanal kartınızın kullanılabilir limitini,
  • • Kartınızın üzerindeki Visa ya da Master kart tipini doğru seçtiğinizi,
  • • Kartınızın son kullanma tarihini,
  • • Kart bilgilerini hatasız girdiğinizi,
  • • Kullandığınız kartın ek kart olması durumunda, ana kart sahibi tarafından iptal edilip edilmediğini,
  • • Kullandığınız kartın ATM kartı değil, kredi kartı olduğunu,
  • • Onay işlemi sırasındaki internet bağlantınızı,
  • • Kartınızın internet üzerinden online alışverişe açık olup olmadığını,
  • • Kartınız adına yapılan bir kayıp ihbarının olup olmadığını;

Bu gibi durumlarda onay alamadığınızda ekranınıza uyarıcı bir mesaj gelecektir. Lütfen kredi kartı bilgilerinizi kontrol ederek tekrar deneyiniz veya başka bir kredi kartınız varsa onu kullanınız. Alışveriş sırasında verdiğiniz kart bilgileri bizim tarafımızdan görülmeden otomatik olarak bankaya ulaştırılmakta ve provizyon alındığında siparişiniz hazırlanmaya başlanmaktadır.

Bazı durumlarda bankadan sözlü olarak siparişinizin teyidi istenebilir. Bu durumda bankanız sizi kayıtlı bilgilerinizden ulaşarak arayacak ve siparişiniz ile ilgili teyit isteyecektir. Bankanızın size ulaşabilmesi için bankanızda kayıtlı bulunan kişisel bilgilerinizin güncel olduğundan emin olunuz.

Güvenlik kontrolü sırasında telefon numaranızın ulaşılmaz olmasından dolayı siparişiniz iptal edilebilir. Lütfen kayıtlara girdiğiniz telefon numarasının doğru olduğundan emin olunuz, siparişiniz ile ilgili her türlü bilgilendirme için bu numaralar ve e-mail adresiniz kullanılacaktır.

Kredi kartı onay sorunlarınızda yardım almak için kartı aldığınız banka ile görüşmeniz gerekmektedir.

Yukarıdaki koşulların hepsinin doğrulanmasına rağmen sorununuz hala devam ediyorsa ve ödeme sayfalarında tereddüt yaşıyorsanız, siparis@desa.com.tr adresine sorununuzu ve telefon numaranızı belirten bir açıklama e-postası atabilir ya da hafta içi günlerde mesai saatleri (08.00-17.00) dahilinde 444 33 72 numaralı telefondan Müşteri Hizmetleri Temsilcimiz ile görüşerek gerekli bilgi ve desteği alabilirsiniz.

TESLİMAT

Siparişini verdiğim ürün ne zaman kargoya verilir, ne kadar sürede elime geçer?


Ayrıca, siparişiniz kargoya verildiği zaman, sistemlerimiz tarafından size kargo teslimat bilgileri e-postası otomatik olarak gönderilecektir. Bu e-posta ile siparişinizin ne zaman kargoya teslim edildiğini öğrenebilir, Sipariş Takibim sayfasına girerek de siparişinizin durumunu rahatça takip edebilirsiniz. Siparişlerinizi size en kısa sürede teslim etmek bizim açımızdan büyük önem taşımaktadır.

desa.com.tr olarak, amacımız mümkün olan en kısa sürede siparişlerinizin size ulaşmasını sağlamaktır. Siparişleriniz işleme alındıktan sonra en geç 6 iş günü içerisinde kargo şirketine teslim edilecektir. Kampanya ve indirim dönemlerinde, Yılbaşı, Bayram, Anneler Günü ve Babalar günü gibi özel günlerde ise, yoğunluktan dolayı siparişlerin gönderim süresinde birkaç gün gecikme yaşanabilmektedir.

Siparişimin ne zaman kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?

Siparişiniz kargoya verildiği zaman sistemlerimiz tarafından size kargo teslimat bilgileri e-postası otomatik olarak gönderilecektir. Bu e-posta ile siparişinizin ne zaman kargoya teslim edildiğini öğrenebilir ve Sipariş Takibim sayfanızdan siparişinizin durumunu rahatça takip edebilirsiniz.

Kargo Teslimatı gecikirse ne yapmalıyım?

Eğer ürününüz, en geç 15 gün içerisinde adresine ulaşmazsa siparis@desa.com.tr adresine sorununuzu ve telefon numaranızı belirten bir açıklama e-postası atabilir ya da hafta içi günlerde mesai saatleri (08.00-17.00) dahilinde 444 33 72 numaralı telefondan Müşteri Hizmetleri Temsilcimiz ile görüşerek gerekli bilgi ve desteği alabilirsiniz.

Kargo için ne kadar ödeme yapmam gerekecek?

Desa.com.tr’den vereceğiniz 500 TL ve üzeri siparişlerinizde kargo ücreti ödemezsiniz. 500 TL altındaki siparişlerinizde ise Aras Kargo ücreti 19.90 TL'dir.

Özel günler ve  kampanya dönemlerinde yaşanan olağanüstü yoğunluk sebebiyle siparişlerin kargoya teslim süresi 10 günü bulabilir.

Teslim sırasında ve/veya sonrasında bedel ödeyecek miyim?

Kargo hizmetinin ücreti, siparişini verdiğiniz ürünle birlikte aynı anda faturalandırıldığından daha sonra kargonuzun teslimi için herhangi bir ödeme yapmanıza gerek yoktur.

Neden hasarlı ve şüpheli görülen paketleri teslim almamalıyım?

Siparişiniz size ulaştığında, eğer gönderi paketinde herhangi bir bozulma ya da şüpheli durum tespit ediyorsanız lütfen teslim almayınız. Kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyip, en kısa sürede müşteri hizmetleri temsilcimizle iletişime geçiniz. Eğer böyle bir paketi, teslim fişini imzalayıp kabul ederseniz, taşıma sırasında gerçekleşen hasar, kaybolma gibi durumların tespit edilme ihtimalini ortadan kaldırırsınız. Bu durunda ürününüzün taşıma sırasında başına gelenlerden hiçbir şekilde kargo firması sorumlu tutulamayacaktır. Kargo teslim fişi, paketinizin hasarsız ve eksiksiz bir şekilde size ulaştığını, bunun da sizin tarafınızdan teyit edildiğini göstermektedir. (En küçük ezilme ya da açılmış olma belirtisinde dahi görevliden ısrarla tutanak tutmasını isteyiniz.)

desa.com.tr sayfası üzerinden hediye gönderebilir miyim?

desa.com.tr ürünleri ve alışveriş altyapısı, müşterilerine, Türkiye’nin en avantajlı hediye gönderim seçeneklerini sağlamaktadır. Özenli hediye paketi ve kişisel mesajlarınızı içeren özel hediye kartları ile hediyelerinizi desa.com.tr farkı ile gönderebilirsiniz. Hediye gönderimlerinizde faturanızın seçmiş olduğunuz farklı bir adrese (fatura adresi) ürün paketinden bağımsız olarak ulaştırılmasını isteyebilirsiniz. Bunun için ayrıca bir ücret ödemenize de gerek yoktur, çünkü bunu sizin adınıza biz karşılarız.

Aynı siparişte birden fazla adrese gönderim yapılması mümkün olmadığından her bir farklı adrese gönderim için yeni bir sipariş vermeniz gerekir.

Aynı adrese birden fazla hediye gönderimi yapmak ister iseniz sipariş ekranındaki not bölümünde paketleme ve hediye notu ile ilgili bilgileri girebilirsiniz.

Faturalarım bana nasıl ulaştırılacak?

Faturalarınız, sipariş ettiğiniz ürünler ile birlikte, gönderinizin bulunduğu paketin dışına yapıştırılan şeffaf kargo poşetinin içerisinde gönderilir. Eğer isterseniz fatura adresi ile gönderi adresini farklı seçebilirsiniz. Bunun için fatura adresi bölümüne faturanızın gitmesini istediğiniz adresi, teslimat adresi bölümüne de gönderinizin gitmesini istediğiniz adresi doğru bir şekilde girmeniz yeterlidir. Bu adres, gönderinin yapıldığı adresten farklı olsa dahi bunun gönderim bedeli sizin adınıza desa.com.tr tarafından karşılanacaktır.

Ancak, özellikle hediye gönderimlerinizde ödediğiniz ücrete ait faturanın hediye aldığınız kişi tarafından görülmesini tercih etmeyeceğinizi de göz önünde bulundurduk. Bu nedenle sipariş esnasında size fatura adresi ve teslimat adresini farklı seçebilme olanağını sunuyoruz. Ve aynen yukarıda belirttiğimiz gibi, hediyelik siparişlerinizde de ayrı bir adrese gitmesini istediğiniz faturaların gönderim ücretini sizin adınıza biz karşılıyoruz.

Siparişimle birlikte faturam gelmedi, ne yapmalıyım?

Siparişleriniz, siz aksini talep etmediğiniz sürece, faturalarıyla beraber gönderilir. Gönderinizin bulunduğu paketin dışına yapıştırılan şeffaf kargo poşetinin içerisinde faturanız bulunmaktadır. Eğer faturanız siparişinizle beraber size teslim edilmediyse, lütfen kargo görevlisinden faturanızı isteyiniz. Faturanızın size teslim edilmemesi halinde, lütfen görevli kişiye tutanak tutturarak durumu en kısa sürede bize bildiriniz. Bu durumda kargo firmasından faturanızın bulunması istenecektir. Eğer faturanız bulunamıyorsa size faturanızın, kaşeli bir kopyasını göndereceğiz.

Faturamın düzenlendiği adresi sonradan değiştirebilir miyim?

Faturanızın düzenlendiği adresi değiştirmek için;  siparis@desa.com.tr adresinden sorununuzu telefon numaranızla birlikte belirterek bize ulaşabilirsiniz. Yasal düzenlemelerin izin verdiği ölçüde istekleriniz yerine getirilmeye çalışılacaktır.

Kargo ya da postaya verilmiş olan faturalarda herhangi bir değişiklik yapılamamaktadır.

Siparişimi gerçekleştirdikten sonra teslimat adresimi değiştirebilir miyim?
Siparişinizin faturası kesilip kargolanma aşamasına alındıktan sonra iptal talebi alınamamaktadır. Siparişiniz onaylandı statüsünde ise iptal talebinizi siparişiniz numaranızla beraber e-mail ile iletmenizi rica ederiz.

Siparişimin gönderim durumunu sitenizden takip edebilir miyim?

Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra tarafınıza kargo şirketi tarafından e-posta aracılığı ile bir gönderim numarası iletilecektir. Hem sitemizdeki Sipariş Takibim sayfasından hem de kargo firmasının internet sitesindeki gönderi takip sayfasından, bu numarayı kullanarak siparişinizi takip edebilirsiniz.

Teslimat adresinde ben yoksam, siparişim kime teslim edilir?

Sipariş ettiğiniz ürünler, kargo yetkilisi tarafından; size, desa.com.tr alışveriş sayfasında belirtmiş olduğunuz başka bir isme ya da ispatlandığı takdirde 1. dereceden akrabanıza resimli kimlik kontrolü ve teslim fişinin imzalanması karşılığında teslim edilecektir. gizlilik sırasında yukarıdaki koşullardan hiç biri gerçekleşmemişse kargo yetkilisi adrese bir haber formu bırakacak ve takip eden ilk iş günü içerisinde 2. bir uğrama gerçekleştirecektir. Bu süreç zarfında, teslimat koşullarının hiçbirinin gerçekleşmemesi durumunda 2 gün içinde 444 25 52  Aras Kargo Müşteri Hizmetlerini arayarak siparişinizi teslim alabileceğiniz saat dilimini bildirmeniz istenecektir. Aksi takdirde ürününüz desa.com.tr deposuna geri gönderilecektir. Bu noktadan sonra müşteri hizmetleri temsilcilerimiz sizinle iletişime geçmeye çalışacak, buna göre siparişinizin durumuna karar verilecektir.

Sipariş verdikten sonra teslim alacak kişiyi değiştirebilir miyim?

Eğer alıcı değişikliği yapmayı istediğiniz sipariş, kargo firmasına teslim edilmemişse siparis@desa.com.tr adresinden veya hafta içi günlerde mesai saatleri (08.00-17.00) içerisinde 444 33 72 numaralı Müşteri Hattı telefonumuzdan ulaşabileceğiniz müşteri hizmetleri temsilcimizden bu konuda destek alabilir, gerekli düzeltmeyi yaptırabilirsiniz. Maalesef, siparişinizin kargo firmasına teslim edildiği durumlarda değişiklik yapılamamaktadır.

Desa.com.tr üzerinden nerelere gönderim yapabilirim?

desa.com.tr gönderim ağı, Türkiye içindeki tüm bölgeleri kapsamaktadır.

Desa.com.tr’den yurtdışına sipariş verebilir miyim?

desa.com.tr gönderim ağı, şu an için sadece yurtiçindeki bölgeleri kapsamaktadır.

Tek siparişte birden fazla adrese teslim isteyebilir miyim?

Aynı siparişte birden fazla adrese gönderim yapılması mümkün olmadığından her bir farklı adrese gönderim için yeni bir sipariş vermeniz gerekir.

Ürünlerin Faturası ne şekilde kesiliyor?

Satın aldığınız ürünlerin faturası size veya sizin belirttiğiniz şahıs veya şirket adına Desa Deri A.Ş. tarafından kesilir ve ürün teslimatı sırasında size iletilir. Alışveriş formunuzda teslimat ve fatura adreslerini farklı bildirirseniz, aldığınız ürün ve irsaliyesi teslimat adresine, fatura ise belirttiğiniz fatura adresine gelecektir.

Ürünler nasıl fiyatlanıyor?

desa.com.tr’de satılmakta olan tüm ürünlerin fiyatları, KDV DAHİL fiyatlarıdır. Satın aldığınız ürünlerin KDV hariç fiyatlarını sipariş onay ekranında görebilirsiniz.

Belli dönemlerde bazı ürünlere sanal mağazaya özel promosyonlar yapılabilir ve farklı oranlarda indirimler uygulanabilir.

İADE

Sipariş Ettiğim Ürünün İadesini Nasıl Yapabilirim?

Desa.com.tr  internet satış müşterilerinin “Sebep Göstermeden Cayma Hakkı” 30 gündür. Mesafeli sözleşmelere dair yönetmeliğe göre kanunen 14 gün olan bu süre rahatça alışveriş yapabilmeniz için Desa.com.tr internet satış müşterilerine özel 30 güne çıkartılmıştır. Desa.com.tr’den satın aldığınız, bedeni uymayan ve/veya kullanmadığınız, hasar görmemiş, kutusu ve etiketleri orijinal olan ürünü 30 gün içinde farklı bir bedeniyle değiştirebilir veya iade edebilirsiniz.
İade için ürünlerinizi 30 gün içinde paketinizi  Aras Kargo firmaları ile ücret ödemeden gönderebilirsiniz.

İade Adresi: Osmangazi Mah. 3127 sok. Bina No: 6 Blok-A Daire: Bodrum -2 KIRAÇ-ESENYURT/İSTANBUL

Kargo: Aras Kargo Aras Kargo Gönderici Kodu: 927100001426 Aras Kargo İrtibat: 444 25 52

İade ve İşlem Süresi

İade durumunda ödeme şeklinize göre iade yapılır. Ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra Desa.com.tr tarafından kredi kartınıza iade işlemi 10-14 iş günü içerisinde gerçekleşir.

Taksitli yapılan ödemelerin iadeleri banka tarafından aynı taksit sayısında iade edilir.

Havale ödemelerinde banka hesap bilgilerinizi tarafımıza bildirmeniz gerekmektedir, havale tutarının iadesi sadece sipariş veren kişiye ait bir hesap numarasına yapılır.

İade edilecek ürünlerin, orijinal ambalajlarında, tüm aksesuar ve ambalaj malzemeleriyle birlikte eksiksiz bir şekilde, fiziksel açıdan hasar görmemiş, kullanılmamış, yeniden satılabilir durumda olması ve ürünün orijinal faturasının, faturanın arka sayfasındaki form doldurularak gönderilmesi gerekmektedir. Faturasız iadeler kabul edilmemektedir.

İade için ürünlerinizi 30 gün içinde paketinizi teslim aldığınız kargo firması ile ücret ödemeden gönderebilirsiniz.

İade Adresi: Osmangazi Mah. 3127 sok. Bina No: 6 Blok-A Daire: Bodrum -2 KIRAÇ-ESENYURT/İSTANBUL

Kargo: Aras Kargo Aras Kargo Gönderici Kodu: 927100001426 Aras Kargo İrtibat: 444 25 52

desa.com.tr’den aldığım ürünü ya da desa.com.tr'den alınarak bana gönderilen hediyeyi değiştirmem mümkün mü?

desa.com.tr’den alınan her ürünü faturanızla fatura tarihinizden itibaren, hediyeyi hediye değiştirme kartınızın üzerinde yazılı olan tarihten itibaren 30 gün içerisinde desa.com.tr'den ve Desa mağazalarından aynı değerde ürün ile fatura veya hediye değişim kartı ibraz ederek değiştirme imkânına sahipsiniz

Fatura veya hediye değişim kartı olmayan ürünlerin değişim işlemi yapılamaz.

Desa.com.tr’den alınan ürünlerin iade işlemi sadece Desa.com.tr üzerinden, ürün incelendikten ve iadeye uygunluk onayı verildikten sonra faturası ile birlikte yapılır.

Desa.com.tr üzerinden alınarak hediye gönderilen ürünlerin iadesi yapılamamakta sadece değişimi yapılabilmektedir.

İade durumunda ödememi ne zaman geri alabilirim?

Kredi kartı ile yaptığınız ödemelerde iade tutarı, iade talebiniz onaylandıktan ve size bildirilir bildirilmez aynı gün içerisinde bankanıza iade edilecektir. Bu tutarın bankaya devrinden sonra hesaplarınıza yansıması tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, olası gecikmelere desa.com.tr herhangi bir müdahalede bulunamayacaktır. Kredi kartınıza iade edilen tutarın banka tarafından hesabınıza yansıtılması ortalama 1 ile 2 haftayı bulabilmektedir.

TEKNİK YARDIM

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Desa.com.tr sayfasının sağ üst köşesinde bulunan 'GİRİŞ YAP' alanına tıkladıktan sonra açılan üye giriş formumun sap alt köşesinde “şifremi unuttum” linkine tıkladığınızda açılan alana email adresinizi girerek yeni şifre talebinde bulunabilirsiniz. E-mail adresinize şifrenizi değiştirebilmeniz için bir link gönderilecektir. Bu linke tıklayarak şifrenizi değiştirebilirsiniz. Ancak güvenliğiniz açısından bu link 30 dakika süre ile geçerli olacaktır. 30 dakika içerisinde şifrenizi değiştiremediyseniz bu işlemi tekrarlamanız gerekecektir.

Sipariş verirken sorun yaşıyorum ne yapmalıyım?

desa.com.tr’ye sipariş verirken bir sorunla karşılaştığınızda, yaşadığınız problemi detaylı bir şekilde anlattığınız e-postanızı siparis@desa.com.tr adresine gönderirseniz, yetkililerimiz sorununuzla hemen ilgileneceklerdir. Bunun yanında Müşteri hizmetleri temsilcimize hafta içi günlerde mesai saatleri (08.00-17.00) içerisinde 444 33 72 numaralı telefondan ulaşabilir, sorununuzu paylaşabilirsiniz. Müşteri hizmetleri temsilcimiz sorununuza en kısa sürede çözmeye çalışacaktır.

desa.com.tr’den alışveriş yapabilmem için hangi tarayıcıları kullanabilirim?

Eğer browserınız eski bir sürümse alışveriş yaparken bazı aksaklıklar yaşayabilirsiniz. Eğer sorun yaşıyorsanız, aşağıdaki linklerden hemen kendinize yeni bir tarayıcı indirebilirsiniz.

Firefox (Windows, Mac ve Linux)

Internet Explorer (Windows)

Safari (Macintosh OS X)

Google Chorome (Macintosh OS X)

Şifremi nasıl değiştirebilirim?

Üye girişi yaptıktan sonra Hesabım bölümünden, profil/ kişisel bilgiler bölümünün içinden şifre değiştirme sayfasına ulaşabilirsiniz.

Siparişim neden onaylanmıyor?

Siparişiniz sırasında kredi kartınız farklı nedenlerden ötürü onaylanamayabilir. Bu nedenlerin bazıları; kredi kartınızın kullanılabilir limitinin yetersiz olması, kart numarasını hatalı girmeniz, kartınızın son kullanma tarihinin geçmiş olması, onay işlemi sırasında geçici süreli bağlantı sorunları olmasıdır. Banka kartı ile alışveriş yaparken lütfen kartınızın internette kullanıma açık olduğuna emin olunuz. Sanal kart kullandığınızda kartınızın hesabındaki limitin yeterli olup olmadığını kontrol ediniz. Kredi kartı onay sorunlarınızda yardım almak için kartınızın bağlı bulunduğu banka ile görüşmeniz gerekmektedir.

Bir siparişte kaç adet indirim kuponu kullanabilirim?

Her siparişte yalnızca bir kampanya/indirim kodu kullanılabilir. Bir kampanya uygulamada olan başka bir kampanya ile birleştirilemez.

Neden çerez (cookie) kullanıyorsunuz?

Çerez (Cookie) web sunucumuzun, bilgisayarınızda sakladığı dosyadır. desa.com.tr’yi yeniden ziyaret ettiğinizde sizi tanıyabilmemizi, daha önce yapmış olduğunuz değişiklik ve özelleştirmeleri size gösterebilmemizi sağlamaktadır. Size ait bilgilerin (kredi kartı bilgileriniz dışında! Kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde desa.com.tr sunucularında tutulmamaktadır.) bulunduğu sayfalarda rahatlıkla gezebilmeniz, her seferinde tanıtma işlemini tekrar tekrar yapmamanız için çerezlere izin vermeniz gerekmektedir. Eğer isterseniz tüm kayıtların kaldırılmasını da talep edebilirsiniz.

Desa.com.tr Müşteri Hizmetlerine nasıl ulaşabilirim?

İletişim formunu doldurarak ya da talep ve sorularınızı belirttiğiniz e-postanızla siparis@desa.com.tr adresinden ya da hafta içi günlerde mesai saatleri (08:00-17:00) içerisinde 444 33 72 numaralı telefondan, müşteri hizmetleri yetkililerimize ulaşabilirsiniz.

KİŞİYE ÖZEL SİPARİŞ

Kişiye özel ürün nedir?

desa.com.tr'den seçeceğiniz bir deri ceketin bedeninize özel üretilmesi durumunda ürün kişiye özel olmaktadır. Özel üretilecek ürünlerin detayları, teslimat ve fiyat bilgileri için müşteri hizmetleri ile irtibat kurmanız gerekmektedir.

Cüzdan, kartlık gibi ürünler kişiselleştirilebilir mi?

Evet, kişiselleştirilebilen deri aksesuarların sayfalarında, bu ürünlerin üzerine mesaj yazılabileceğine sair ibare vardır, ve ürün sayfasından mesajınızı ekleyerek, ekstra bir ücret karşılığında size özel mesajınızı içeren deri ürününüzü veya deri hediyenizi sipariş verebilirsiniz.

Özel üretilen veya Kişiselleştirilen ürünler iade edilebilir mi?

Kişiye özel üretilen veya üzerine mesaj yazılarak kişiselleştirilen ürünlerin iade ve değişimi maalesef mümkün değildir.

DERİ BAKIM KLAVUZU

DERİ CEKET, DERİ ÇANTA, DERİ AKSESUAR

Deri, doğanın en lüks ve aynı zamanda en kullanışlı materyallerinden biridir. Her deri kendine has dokusal farklılıklar gösterir. Bir derinin cildindeki izler ve kırışıklıkların oluşturduğu benzersiz doku derinin doğal güzelliğini ve eşsizliğini temsil eder. Tabaklanan deriler, boyanıp finisaj işlemleri yapıldıktan sonra deneyimli ustalar tarafından rengi ve dokusuna göre seçilerek gruplanır. Her deri, dikilecek olan ürünün kol, boyun, gövde ve giysinin diğer parçalarının kalıplarından veya çantanın bölümlerinin kalıplarından el ile kesilir. Daha sonra kesilen parçalar dikilerek beğeninize sunulan deri ürünlerimiz ortaya çıkar. Deri ürününüzü uzun süre kullanabilmeniz için aşağıdaki noktalara dikkat etmenizi tavsiye ederiz; Deri tamamen doğal ve lifsiz bir yapıya sahip olduğu için kullanım sonrasında yıkama işlemine tabi tutulmaz. Deri ceket, çanta, aksesuar ve ayakkabılarınızı temizlerken dikkat etmeniz gereken nokta derinin rengine ya da dokusuna zarar vermemek adına ıslak mendil ya da içinde alkol bulunan temizlik malzemeleri kullanmamaktır.Deri, doğanın en lüks ve aynı zamanda en kullanışlı materyallerinden biridir. Her deri kendine has dokusal farklılıklar gösterir. Bir derinin cildindeki izler ve kırışıklıkların oluşturduğu benzersiz doku derinin doğal güzelliğini ve eşsizliğini temsil eder. Tabaklanan deriler, boyanıp finisaj işlemleri yapıldıktan sonra deneyimli ustalar tarafından rengi ve dokusuna göre seçilerek gruplanır. Her deri, dikilecek olan ürünün kol, boyun, gövde ve giysinin diğer parçalarının kalıplarından veya çantanın bölümlerinin kalıplarından el ile kesilir. Daha sonra kesilen parçalar dikilerek beğeninize sunulan deri ürünlerimiz ortaya çıkar. 


Deri ürününüzü uzun süre kullanabilmeniz için aşağıdaki noktalara dikkat etmenizi tavsiye ederiz;Deri tamamen doğal ve lifsiz bir yapıya sahip olduğu için kullanım sonrasında yıkama işlemine tabi tutulmaz.Kullanım sıklığına bağlı olarak Napa bitişli(ciltli) deri ürününüzü haftada bir veya ayda bir hafif nemli bir bez veya süngerle silip yumuşak bir bez ile kurulayınız (Nubuk ve süet için uygun değildir).Eğer deri etek-ceket, pantalon-ceket gibi iki parçalı takımlarınız var ise, temizlikte solma durumunda takımın parçalarının renginin eşit kalması için ikisini birlikte uzman kuru temizlemeye veriniz.Deri giysilerinizin formunun bozulmaması için ceplerini boşaltıp, omuzları destekli geniş askılara asarak saklayınız ve askısından kaymamasına dikkat ediniz.Kırışıklıklar genellikle askıda açılır. Eğer ütü yapılması gerekiyorsa, uzman kuru temizleme istasyonlarında pres ütü ile ütületiniz. Evde ütülemek için, ütüyü en düşük ısıda ayarlayınız. Yanmayı ve parlamayı engellemek amacıyla ürünün üzerine kalın pamuklu bir kumaş koyup, kumaşın üzerinden buharsız, hızlıca gezdirerek ütüleyiniz.Doğal bir ürün olan deri nefes almaya ihtiyaç duyar. Bu nedenle deri eşyalarınızı hava alan kılıflar içerisinde, sıcak olmayan, ılık ve iyi havalandırılan yerlerde saklayınız.Boyun bölgesinde eşarp kullanılması, özellikle süet ve nubuk ürünlerde bu bölgenin vücut yağından lekelenmesini engelleyecektir.Deri ürünlerin cinsine göre temizlik yöntemleri farklılık gösterdiğinden mağazalarımıza danışmanız ya da profesyonel kuru temizleme şirketlerine başvurmanız önerilir. Süet veya nubuk dışındaki ürünlerde, yağ bazlı lekelerde; kuru temiz bir bez ile derinin üzerindeki yağı alınız. Leke derinin içinde zamanla yok olacaktır, kesinlikle su sürmeyiniz. Mürekkep, oje gibi çıkması zor olan lekeler için profesyonel kuru temizleme şirketlerine başvurunuz. 

Deri ürünler su geçirmez değildir. Doğru şekilde kurutulduğunda kardan ve yağmurdan zarar görmezler. Islak veya nemli deriyi, saç kurutma makinası kullanmadan veya kalorifer gibi herhangi bir ısı kaynağından uzakta asarak, doğal olarak kurumaya bırakınız. Derinin doğal yağlarına zarar verecek; fazla ısı veya nemden uzak tutunuz.Deri ürününüzü sürekli olarak direkt güneş ışığına bırakmayınız, rengi solabilir.Tamir ve düzeltmeler için mağazalarımıza veya deri konusunda uzman terzilere başvurunuz.Üzerinizde deri bir ürün var iken saç spreyi veya parfüm sıkmayınız. Deri ürününüze zarar vereceği için iğneli herhangi bir aksesuar takmayınız veya herhangi bir arma yapıştırmayınız.Derinin nefes almasını engelleyecek wax, silikon bazlı malzemeleri ürünün üzerine sürmeyiniz.Nubuk veya süet ürünlerin üretim sırasında zımparalanıp taşlanması sonucu oluşan deri tozu açık renk tekstil ürünler üzerine bulaşabilir. Bu toz kalıntıları ürün giyildikçe yok olacaktır. Bu nedenle ilk seferlerde aynı renk tekstil ürünlerle giymenizi tavsiye ederiz. Sünger veya yumuşak bir fırça ile ürününüzün tüylerini havalandırarak toz kırıntılarını yok edebilirsiniz.

DERİ AYAKKABI

Ayakkabılarınızı uzun süre kullanabilmeniz için aşağıdaki noktalara dikkat etmenizi tavsiye ederiz;

Ayakkabıyı mutlaka sağ ve sol olarak deneyin.

Ayakkabının kullanım sırasında emdiği ter yirmi dört saatte buharlaşır. Bu nedenle ayakkabılarınızı iki gün ara ile giymeniz daha uzun süre kullanım olanağı sağlar.

Ayakkabılar rutubetsiz bir ortamda temiz olarak saklanmalı, çamurlanmış veya kirlenmiş ayakkabılar henüz nemli iken hafif nemli bir bez ile temizlenmelidir.

Islanmış ayakkabılar, soba, kalorifer yanına veya doğrudan güneş altına konulmamalı; mutlaka oda ısısında kurumaya bırakılmalıdır. Aksi halde ayakkabı deforme olabilir.

Deri ayakkabılar natürel veya kendi renginde kaliteli bir cila ile cilalanmalı; süet ve nubuk ayakkabılar özel süet ve nubuk silgileri veya fırçaları ile  temizlenmelidir.

Sezon değişimlerinde ayakkabılar temizlenip kalıplara konularak, çok sıcak veya rutubetli olmayan ve hava alan yerlerde saklanmalıdır.

Kötü koku ve bakteri oluşumuna yol açmaması için, ayakkabılar havalandırılmalı ve sonra kalıba koyarak dinlendirilmeye bırakılmalıdır.

Yağmurlu ve karlı havalarda süet, nubuk ayakkabılar ve kösele tabanlı ayakkabılar giymeniz tavsiye edilmez; lastik veya kauçuk tabanlı ayakkabılar giyilmelidir.

İlk birkaç giyimde hissedeceğiniz vurma/sıkma, ayakkabının standart formu ayağınızın yapısına uyum sağlayınca geçecektir.

Ayak şekli ve yürüyüş tarzı deri yüzeyinde kırışmalara neden olabilir.

Ürünlerimizde kullanılan deri ve astar tamamen natürel ve hava alma özelliğine sahip olduğu için genişleyebilir.

Her türlü deri ayakkabı, üzerinde “su geçirmez özelliği mevcuttur” ibaresi yok ise yağmurda bir miktar su çekebilir.

Astar kullanılmayan ayakkabılar rahat ve yumuşaktır. Bu tip derilerde ayak sağlığını bozacak kimyasal maddelerin kullanılmasından kaçınıldığı için derinin rengi ayak ve çoraplara çıkabilir. Dolayısıyla ayakların çok terlediği dönemlerde koyu renk çoraplar giymenizi tavsiye ederiz.

Astarlar, ayak sağlığına zararlı kimyasal maddeler kullanılmadan tamamen doğal boya ile boyandıkları için terleyen ayaklarda boyama yapabilir.

Spor ayakkabıların derisi ve iç astarı, sıcak/soğuk su ve kimyasal deterjanların temasından dolayı bozulup formunu kaybedeceğinden makinede yıkanmamalıdır.


E-BÜLTENE KAYIT OL!

Yenilikleri ve fırsatları kaçırma! E-bültene kayıt ol!

Kayıt olmak için lütfen onay veriniz.
DESA KURUMSAL
Hakkımızda Yatırımcı İlişkileri Çevre Politikamız Kurumsal Satış Lookbook E-Fatura About DESA Investors
ALIŞVERİŞ
Kampanyalar Kadın Deri Ceket Erkek Deri Ceket Kadın Ayakkabı Erkek Ayakkabı Comfort Samsonite
MÜŞTERİ HİZMETLERİ
İşlem Rehberi Sıkça Sorulan Sorular İade Hakkında Üyelik Sözleşmesi Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Aydınlatma Metnimiz Bilgi Toplumu Hiz. İletişim Mağazalar
BİZİ TAKİP EDİN
@DesaFashion @DesaFashion @DesaFashion
MOBİL UYGULAMAMIZI İNDİRDİNİZ Mİ?
ssl logo
© DESA 2022

KİŞİSEL VERİLERİNİN İŞLENMESİNE DAİR AYDINLATMA METNİ
Değerli Müşterilerimiz;
Desa olarak, özellikle kişisel verilerinizin güvenliğini göz önünde bulundurarak, özel hayatın gizliliği, temel hak ve özgürlüklerin korunması amacıyla, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu gereği sizleri aydınlatmak istiyoruz.
Desa olarak kişisel verilerinizin güvenliği hususuna azami gayreti ve hassasiyeti göstermekteyiz. Mevzuat gereği veri sorumlusu sıfatıyla, hizmet ilişkimiz kapsamında edinilen kişisel veriler, Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na uygun olarak aşağıda detayları belirtilen şekilde ve mevzuat tarafından emredilen sınırlar çerçevesinde kaydedilecek, saklanacak, üçüncü kişilere açıklanır, devredilir, sınıflandırılır ve mevzuatta belirtilen diğer usul ve esaslara göre işlenecektir.
Sizlere bu metin ile :
• Desa mağazalarını ziyaret etmeniz, Mağazalar’dan alışveriş yapmanız,
• www.desa.com.tr internet sitesini ziyaret etmeniz veya cep telefonunuza indireceğiniz Desa uygulamasını kullanmanız, Site/Mobil Uygulama’dan ya da Temassız Ödeme sistemi ile alışveriş yapmanız veya 3.kişiler tarafından yapılan alışverişin tarafınıza gönderilmesi ya da Site’ye / Mobil Uygulama’ya üye olmanız (“Site Üyesi”),
• Ticari iletişim kanalları ile genel ve kişiye özel kampanya bilgilendirmeleri yapılmasına onay vermeniz,
• İletişim kanalları üzerinden karşılıklı olarak iletişime geçmemiz,
• Kurumsal satış süreçlerine ilişkin olarak Desa ile iletişime geçmeniz ve/veya alışveriş yapmanız veya kurumsal satış süreçlerine ilişkin olarak tarafınıza hediye, ürün gönderilmesi,
• Desa’nın düzenlemiş olduğu kampanya, yarışma, çekiliş ve diğer etkinliklere katılmanız,
halinde kişisel verilerinizin kullanımına ilişkin aydınlatma metni yer almaktadır.
Site ve Mobil Uygulama’da çerezler kullanılmaktadır, detaylı bilgi için bknz. Çerez politikası
Kişisel Verilerinizi İşleme Amaçlarımız ve İşlediğimiz Kişisel Verileriniz
Mağaza Ziyaretleriniz ;
Mağazalar’da gerçekleşmesi muhtemel mevzuata aykırı her türlü fiil, suç veya davranışa karşı siz, Desa ve çalışanları ile diğer üçüncü kişilerin güvenliğini sağlamak ve adli makamlara karşı olan bilgi, belge verme yükümlülüklerimizi yerine getirmek amacıyla güvenlik kamerası görüntülerinizi işliyoruz.
Mağaza Alışverişleriniz ve Satış sonrası Süreçler ;
Alışveriş işleminin gerçekleştirilmesi, sistemimizde oluşturduğumuz size ait kayıtların diğer müşterilere ilişkin kayıtlardan ayırt edilebilmesi, fatura/fiş ibraz etmeksizin satış sonrası operasyonel işlemlerden (tadilat, değişim, iade, ürün incelemesi) faydalanabilmenizi sağlamak ve bu operasyonel işlemlerin yerine getirilebilmesi, alışverişinize ilişkin e-fatura/e-arşiv faturanın tarafınıza gönderilebilmesi, mağazalarımızda bulunmayan ürünlerin tedarik edilerek doğrudan size ulaştırılabilmesi amaçlarıyla kimlik (ad soyad) ve iletişim bilgilerinizi (e-posta adresi, telefon numarası) ve alışveriş (alışveriş tarihi, yeri, miktarı, alışveriş içeriği, ödeme şekli ve ödeme detayları, operasyonel işlem sebepleri: tadilat, değişim, iade, ürün incelemesi) bilgilerinizi, mağazalar’dan gerekli şartların sağlanması halinde sipariş usulüyle yapacağınız ve akabinde ödemesini yapacağınız satın alımlar için olası bir hukuki uyuşmazlık durumunda yasal haklarımızı kullanmak amacıyla bu bilgilere ek olarak TC kimlik numarası bilginizi,
Alışverişinizi havalimanı mağazamızdan yapmanız halinde yasal yükümlülüklerimizi yerine getirmek için bunlara ek olarak pasaport numarası, uyruk, doğum tarihi, cinsiyet, uçuş bilgilerinizi,
Gerekli olduğu hallerde iade süreçlerinde iadenin banka hesabınıza yapılması için banka hesap bilgilerinizi,
Fatura düzenlenmesi ve bazı durumlarda cari hesap ve mutabakat işlemlerinin yapılması amacıyla kimlik, iletişim ve fatura bilgilerinizi, ayrıca vergi mükellefi iseniz fatura bilgilerinizi (TC kimlik/ vergi numarası, şahıs şirketi bilgileri),
Ödemenizi kredi kartı ile yapmak istemeniz halinde ödemenin alınması amacıyla kredi kartı bilgilerinizi (kredi kartı bilgileri tarafımızca kaydedilmemektedir, ödeme kuruluşuna aktarımda platformlarımız sadece yönlendirici konumundadır.)
Ödemenizi mail order ile yapmak istemeniz halinde ad soyad, kredi kartı bilgileri, telefon numarası, ürün bilgisi, sipariş tutarı, imza ve kimliğiniz ön yüz fotoğrafı bilgilerinizi,
Desa’nın kişiye özel dikim/ürün hizmetinden yararlanmak istemeniz halinde ad soyad, sipariş bilgisi ve siparişinizle ilgili beden ölçü bilgilerinizi,
Site/mobil uygulamamızı kullanmanız veya site/mobil uygulamamız ya da temassız ödeme sistemimiz üzerinden sipariş vermek istemeniz halinde;
Alışveriş işleminin gerçekleştirilmesi, sipariş hazırlama, paketleme, sevk irsaliyesi hazırlama, kargolama, teslimat bilgilerinin güncellenmesi, siparişinizin size ulaştırılması veya siparişinizi mağazalar’dan teslim almak istemeniz halinde mağazalar’da uygun şekilde teslimatı sağlama, sistemimizde oluşturduğumuz size ait kayıtların diğer müşterilere ilişkin kayıtlardan ayırt edilmesi , satış sonrası operasyonel işlemlerin (tadilat, değişim, iade, ürün incelemesi) yerine getirilmesi alışverişinize ilişkin e-faturanın tarafınıza gönderilmesi amaçlarıyla kimlik (ad soyad) ve iletişim bilgilerinizi (e-posta adresi, telefon numarası, adres) ve alışveriş (alışveriş tarihi, zamanı, miktarı, alışveriş içeriği, ödeme şekli ve ödeme detayları) bilgilerinizi,
Fatura düzenlenmesi amacıyla kimlik ve fatura bilgilerinizi, ayrıca vergi mükellefi iseniz ek bazı fatura bilgileriniz (TC kimlik numarası, vergi numarası, şahıs şirketi bilgileri)
Ödemenizi kredi kartı ile yapmak istemeniz halinde ödemenin alınması amacıyla kredi kartı bilgileriniz (kredi kartı bilgileri tarafımızca kaydedilmemektedir, ödeme kuruluşuna aktarımda platformlarımız sadece yönlendirici konumundadır.) 3. kişiler tarafından site/mobil uygulama üzerinden tarafınıza ürün gönderilmesi halinde ise siparişin tarafınıza ulaştırılması amacıyla ad soyad, cep telefonu ve adres bilgilerinizi işliyoruz.
Site ve mobil uygulama’yı ziyaretiniz ve kullanımınız sırasında karşılaşılan teknik/yazılımsal hataları, eksiklikleri tespit etmek ve gidermek amacıyla site ve mobil uygulama’yı kullanım bilgilerinizi işliyoruz. Site Üyeliği (Site/Mobil Uygulama) ;
Üyelik işlemlerinin gerçekleştirilmesini sağlamak, sizinle akdedeceğimiz üyelik sözleşmesinin gereğini yerine getirmek, üye girişinin yapılması, üyelik bilgilendirmesinin yapılması amaçlarıyla kimlik (ad soyad), iletişim (e-posta adresi, telefon numarası) ve parola bilgilerinizi,
Üye olarak site/mobil Uygulama üzerinden alışveriş yapılmak istendiğinde her alışveriş işleminde tekrar bilgi girilmesine gerek kalmaksızın üye bilgilerinizi kullanarak alışveriş yapmanızı sağlamak amacıyla kimlik (ad soyad) ve iletişim (telefon numarası, e-posta adresi, teslimat ve fatura adresi bilgileri) bilgilerinizi,
Üye olarak tarafınıza sipariş geçmişinizi görüntüleme hizmeti verebilmek amacıyla alışveriş bilgilerinizi (alışveriş tarihi, zamanı, miktarı, alışveriş içeriği, ödeme detayları),
Özel üyelik programlarından faydalanabilmeniz, mağazalar ve site’den yapacağınız alışverişlere göre oluşturulacak size özel imkan ve tekliflerden yararlanmanız, puan kazanabilmeniz ve bu puanları kullanabilmeniz amacıyla mağazalar ve site’den yapacağınız alışveriş bilgilerinizi işliyoruz.
Ticari İletişim Süreçleri ;
Ticari iletişim izni/açık rızası vermeniz halinde, site üyeliği kapsamında oluşturulan genel veya size özel kişiselleştirilmiş kampanyalar, avantajlar, promosyonlar, reklamlar, bilgilendirmeler, pazarlama faaliyetleri ile size yönelik ticari iletişim faaliyetlerinde bulunulabilmesi, ürün ve hizmetlerimizle ilgili müşteri memnuniyetine yönelik anketlerin, kampanya, yarışma, çekiliş, davet, açılış ve etkinliklere ilişkin davetlerimizin iletilmesi amaçlarıyla kimlik (ad soyad) ve iletişim (telefon numarası, e-posta adresi) bilgilerinizi işliyoruz.
Kurumsal Satış Süreçleri ;
Kurumsal satış birimimiz ile iletişime geçmeniz halinde talebiniz üzere teklifinizin hazırlanması, tarafınıza iletilmesi, teklifi kabul etmeniz halinde bilgilerinizin ilgili mağazaya iletilmesi, ürünlerinizin tarafınıza gönderilmesi, yeni sipariş süreçlerine ilişkin olarak iletişim kurulması amaçlarıyla kimlik (ad soyad), iletişim (e-posta, cep telefonu), müşteri işlem (teklif, sipariş, kargo bilgileri), fatura bilgilerinizi ve çalıştığınız kurum bilgilerini işliyoruz. (siparişinize ilişkin işlenecek bilgileriniz yukarıda mağaza alışverişlerine ilişkin kısımda yer almaktadır.)
3.kişiler tarafından kurumsal satış süreçleri kapsamında tarafınıza hediye, ürün gönderilmesi halinde ise siparişin tarafınıza ulaştırılabilmesi amacıyla ad soyad, cep telefonu, adres ve çalıştığınız kurum bilgilerini işliyoruz.
Çağrı Merkezi/Müşteri İlişkileri Süreçleri ;
İletişim kanallarımız (çağrı merkezi, e-posta, site, mobil uygulama, sosyal medya, çevrimiçi mesajlaşma/sesli görüşme uygulaması) üzerinden bizimle iletişime geçtiğiniz takdirde bize ilettiğiniz sorun ve şikayetlerinizi çözümlemek amacıyla kimlik (ad soyad) , iletişim (adres, e-posta adresi, telefon numarası), müşteri işlem (randevu bilgileriniz, talep ve şikayetleriniz, alışverişleriniz, hediye/indirim/fayda kullanımları) ve gerekli ise hukuki işlem bilgilerinizi; ayrıca müşteri memnuniyetine yönelik çalışmalarımız ve aramızda doğabilecek uyuşmazlıklarda delil olarak kullanılmak üzere çağrı merkezi ses kayıtlarını işliyoruz.
Desa lokasyonlarında talebiniz durumunda desa networküne bağlanmanız halinde 5651 sayılı kanun sebebi ile IP adresi bilgileri, İnternet sitesi giriş çıkış bilgilerinizi işliyoruz.
Yasal Süreçler ve Kurum içi Faaliyetler ;
Mevzuattan kaynaklanan yükümlülüklerimizi yerine getirmek, yetkili ve görevli kamu kurum ve kuruluşlarına karşı diğer hukuki yükümlüklerimizi yerine getirmek amaçlarıyla kimlik, iletişim, alışveriş, fatura ve işlem güvenliği (log kayıtları) bilgilerinizi işliyoruz.
Doğacak uyuşmazlıklarda mahkeme, icra dairesi, hakem heyeti gibi resmi kurum ve kuruluşlara karşı her türlü dava, cevap ve itiraz hakkının kullanılması, uyuşmazlıklara ilişkin görüşme ve anlaşma süreçlerinin yürütülmesi, tarafımızdan bilgi talep etmeniz halinde gerekli bilgilerin tarafınıza ulaştırılabilmesi amaçlarıyla ve kurum içi denetim, iç kontrol ve raporlama, test, geliştirme ve iyileştirme çalışmaları kapsamında kimlik (ad soyad), iletişim (telefon numarası, e-posta adresi, adres), alışveriş, fatura, kamera görüntüleriniz, işlem güvenliğine ilişkin bilgiler (site üyeliği, site/mobil uygulama alışverişleri, ticari iletişim kapsamında izin/açık rıza/sözleşme onayına ilişkin log kayıtları) ile hukuki işlem bilgilerinizi (uyuşmazlık süreçlerine ilişkin yazışma ve dosya bilgileri) işliyoruz.
Mobil uygulama, site ve diğer Desa sistemlerinin üyelik sözleşmeleri, mevzuat ve ahlaka aykırı şekilde kullanımını engellemek, şüpheli işlemlerin ve hukuka aykırı kullanımları tespit edebilmek, bloke etme ve bloke kaldırma işlemlerini yapabilmek için kimlik, iletişim, kredi kartı bilgileriniz (yalnızca ilk 6 ve son 4 hane bilgisi), alışveriş ve sipariş bilgileriniz ile işlem güvenliği bilgilerinizi işliyoruz.
Kişisel verilerinizin toplanma yöntemi ve hukuki sebebi
Kişisel verilerinizi, Desa mağazaları, internet alışverişleriniz ile; mağazalarda bulunan güvenlik kameraları ile, mağazalarda sözlü olarak satış danışmanlara beyan ettiğiniz bilgilerin sistemlerimize kaydedilmesi, mağazalar, Site ya da mobil uygulama üzerinden yaptığınız alışverişlerin veya üyelik işlemlerine ilişkin paylaştığınız bilgilerin sistemlerimize kaydedilmesi, temassız ödeme sistemi çerçevesinde sipariş etmek istediğiniz ürünlere ilişkin taleplerinizi ve sipariş için gerekli bilgileri iletişim kanalları (telefon görüşmesi, e-posta) üzerinden çalışanlarımıza bildirdiğiniz bilgilerin sistemlerimize kaydedilmesi, mağaza, site ve mobil uygulama üzerindeki alışveriş, tahsilat, teslimat, işlem, anket doldurma, çağrı merkezi, mobil uygulama, Site, e-posta adreslerimiz, sosyal medya ve diğer iletişim kanalları üzerinden karşılıklı olarak iletişime geçilmesi sırasında bize iletmiş olduğunuz talep, memnuniyet, şikayetlerinizin ve ürün, hizmet, moda stil ile ilgili sorularınızın kaydedilmesi, çağrı merkezi ile yaptığınız görüşmelerin kaydedilmesi, mail order formlarınızın kaydedilmesi, özel sipariş süreçlerinize veya iade süreçlerinize ilişkin kayıtların ilgili evrakların kaydedilmesi ile otomatik olmayan yöntemlerle toplamaktayız.
Kişisel verilerinizi, Kanun’da belirtilen kişisel veri işleme şartlarına uygun olarak ve sizinle aramızdaki ilişkinin icrası ve faaliyetlerin mevzuata uygunluğunun temini amaçları başta olmak üzere aşağıda belirtilen amaçlarla doğru orantılı olarak, Kanun’un 5. Maddesinin a, c, ç, e, f bendleri ile belirtilen aşağıdaki hukuki sebepler doğrultusunda toplamaktayız:
Sizlerle bir sözleşme ilişkisi kurmamız veya bu sözleşmeden kaynaklanan ifa yükümlülüğümüz ile doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sizlere ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması (örneğin, sözleşme kuruluş aşamasında kimlik bilgilerinizin ve iletişim verilerinizin işlenmesi),
Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için zorunlu olması (örneğin, alışveriş, faturalandırma,kargolama süreçlerinin sorunsuz bir şekilde gerçekleştirilmesi, bilgi güvenliğinin temini, hukuki işlem güvenliğinin sağlanması, hukuki işlerin takibi ve yürütülmesi, dava zamanaşımı süresi boyunca gerekli olabilecek kişisel verilerin saklanması)
Kanunlarda kişisel verilerinizi işlediğimiz sürecin açıkça öngörülmesi (örneğin, Kanun ve 5651 sayılı Kanun kapsamında işlem kayıtlarının tutulması)
Hukuki yükümlülüğümüzü yerine getirebilmek için zorunlu olan durumlar (mali, vergisel ve benzeri yükümlülüklerin ifası sebebiyle kişisel verilerinizin işlenmesi, düzenleyici ve denetleyici faaliyetler kapsamında kanuna uygun taleplerin yerine getirilmesi)
Temel hak ve özgürlüklerinize zarar vermemek kaydı ile meşru menfaatlerimiz doğrultusunda zorunlu olması (örneğin, iş faaliyetlerinin yürütülmesi/denetimi, veri sorumlusu operasyonlarının güvenliğinin temini, Şirket’in birleşme, bölünme ve devralma gibi süreçlerinde yapılması gereken incelemelerde ödeme kayıtları kişisel verilerinizi içerebilecek belgelerin ilgili taraflara/kurumlara sunulması)
Kişisel Verilerinizi Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarırız.
Toplanan kişisel verileriniz, Aydınlatma Metninde belirtilen amaçlarla ile sınırlı ve ölçülü olmak kaydı ile Kanun ve ilgili mevzuat kapsamında aktarılmasını gerektiren sebeplere bağlı ve bu sebeplerle sınırlı olarak;
Ticari faaliyetlerimizin belirli unsurlarını bizim adımıza yönetmesi veya desteklemesi için hizmet sağlayıcılar veya İş ortakları tutarız. Bu hizmet sağlayıcılar Desa operasyonel süreçlerinin gerçekleştirilmesi, yönetim hizmetleri, müşteri desteği, bizim adımıza satış takibi, sipariş işleme, ürün teslimatı, reklam ve pazarlama faaliyetleri (dijital ve kişiselleştirilmiş reklamcılık dahil), güvenlik, lojistik, avukatlık faaliyetleri, BT hizmetleri, e-posta hizmet sağlayıcıları, veri barındırma, canlı yardım, borç tahsilatı ve Desa web sitelerinin yönetimi veya desteklenmesi faaliyetlerinin yerine getirilmesini sağlarlar. Kişisel verilerinizi uygun şekilde bildirimde bulunmak ve izin almak kaydıyla aşağıdakilerle de paylaşırız: kredi referans ve sahtecilikle mücadele ajansları, borç tahsilat kurumları ile (tarafımızdaki ödenmemiş borçlar için),
Kişisel verilerinizi lojistik sağlayıcılar, ürünlerin tedarik, muhafaza, sigorta, teslim ve tamiri yapan iş ortakları ve dış sağlayıcılar ile.
Ayrıca sitemizde yaptığınız satın alma işlemlerinde, alışveriş süreçlerini yönetmek ve işleminizi gerçekleştirmek için gerekli 3. taraflara (bankalar, kredi kartı şirketleri) verilerinizi paylaşmaktayız.
Kişisel verilerinizi, talepleri halinde; emniyet teşkilatlarının, kamusal düzenleyicilerin, mahkemelerin ve diğer resmi mercilerin, ulusal güvenlik veya diğer emniyet teşkilatı gereksinimlerinin karşılanması da dahil olmak üzere tam yetkili bilgi taleplerine yanıt vermek, tüm yasalara, yönetmeliklere, mahkeme celplerine veya emirlerine uymak, güvenlik tehditlerini, sahtecilik veya diğer suç veya kötü amaçlı faaliyetleri soruşturmak ve bunların önlenmesine yardımcı olmak, Desa ve bağlı kuruluşlarının haklarını ve mülkiyetlerini korumak, veya Desa çalışanlarının ve Desa mülkünde bulunan veya mülkünü kullanan üçüncü tarafların haklarını veya kişisel güvenliğini geçerli yasalarca izin verildiği ölçüde ve geçerli yasaların gerekliliklerine uygun olarak korumak amacıyla bu ilgili resmi birimlerle paylaşırız.
Kişisel verilerinizin şirketimiz tarafından, bu aydınlatma belgesinde belirtilen amaçlar dışında işlenmeyeceğini temin ederiz.
Nasıl Koruyoruz?
Desa tarafından toplanan tüm kişisel verilerin güvenliği için gerekli teknik ve idari bütün tedbirler alınmaktadır. Bu çerçevede KVKK kurulu tarafından yayımlanmış Kişisel Veri Güvenliği Rehberi gerekliliklerine, ISO/IEC 27001 Bilgi Güvenliği, ISO/IEC 27017 Bulut Hizmetleri Bilgi Güvenliği, ISO/IEC 27701 Gizlilik Bilgileri Yönetimi standartlarına, 6698 sayılı KVKK mevzuatına ve ilgili alt düzenlemelerine uygun olarak yetkisiz erişime, kötüye kullanıma, ifşaya veya değiştirilmesine karşı fiziksel, teknik, örgütsel ve yönetimsel önlemler alıyoruz.
Ayrıca tüm kredi kartı ve kişisel bilgileriniz internet güvenlik standardı olan SSL Secure sistemi ile 256 mbit şifrelenmiştir. Bu şekilde internet üzerindeki dolaşımları sırasında herhangi bir şekilde bu bilgilerinizin istenilmeyen kişi veya kurumlarda ele geçirilmesi önlenmiştir
Kredi kartı bilgilerinin siteden bankaya aktarılması ile ilgili güvenlik, banka'nın sunduğu maksimum güvenlik ile gerçekleşmektedir. Söz konusu güvenliğin çok sayıda bileşenin yanında, CVV2/CVC2 kodu da çalıntı kart veya kart bilgileri ile alışverişe karşı önlem olarak sitemizde kullanılmaktadır.
Güvenli ortamda yapacağınız işlemlerde siz ve kredi kartını size tahsis esen banka haricinde hiçbir kişi, kurum ve kuruluş bilgilerinize ulaşamamaktadır. Kredi kartı işlem sayfası kart bilgilerini doğrudan banka POS sistemine iletmekte ve işlem sonucunu müşteriye bildirmektedir. Kredi kartı bilgileri e-posta veya benzeri yöntemlerle aktarılmamaktadır. Online işlemin bir sonucu olarak aktarılan kredi kart bilgilerine tarafımızdan dahi erişilmesi mümkün değildir.
Kişisel Verilere İlişkin Haklarınız Nelerdir?
Kişisel verilerinize ilişkin olarak;
• Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,
• Kişisel verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
• Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
• Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
• Kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini isteme,
• KVK mevzuatında öngörülen şartlar çerçevesinde kişisel verilerinizin silinmesini veya yok edilmesini isteme,
• Eksik veya yanlış verilerin düzeltilmesi ile kişisel verilerinizin silinmesi veya yok edilmesini talep ettiğinizde, bu durumun kişisel verilerinizi aktardığımız üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
• İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkması durumunda sonuca itiraz etme ve
• Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde bu zararın giderilmesini talep etme haklarına sahipsiniz.
Kişisel Verilere İlişkin Haklarınızı Nasıl
Kullanabilirsiniz?
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu 13. Maddesinin 1. fıkrası gereğince, yukarıda belirtilen haklarınızı kullanmak ile ilgili talebinizi, 10 Mart 2018, 30356 Sayılı yayımlanmış “Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ” istinaden aşağıda ki yöntemler ve bilgiler ile gerçekleştirebilirsiniz.
Başvuru içeriğinde gerekli bilgiler;
1. Başvuru sahibinin, Ad, Soyad bilgisi.
2. Başvuru sahibi Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı ise TC Kimlik Numarası eğer değil ise Uyruğu ile birlikte Pasaport numarası veya var ise Kimlik numarası.
3. Başvuru sahibinin, Tebligata esas yerleşim yeri veya iş yeri adresi.
4. Başvuru sahibinin bildirime esas elektronik posta adresi, telefon veya faks.
5. Başvuru sahibinin, Talep konusu.
6. Başvuru sahibinin talep konusuna istinaden bilgi ve belgeler.
Başvuru Yöntemleri;
1. Başvuru sahibi, şahsen Desa Deri San. ve Tic. A.Ş. adresine «Başvuru Formu» doldurarak kapalı zarf ve zarfın üzerine «Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Gereği Bilgi Talebi» notu ile ilgili merkez lokasyonumuza elden tutanak ile teslimat yapabilir.
2. Başvuru sahibi, Noter aracılığı ile Desa Deri San. ve Tic. A.Ş. adresine tebligat çekebilir fakat tebligat zarfı üzerine «Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Gereği Bilgi Talebi» notu ibaresi eklenmelidir.
3. 5070 Sayılı Elektronik imza kanununda tanımlı olan «Güvenli Elektronik İmza» ile başvuru sahibi şahsen şirketimiz Kayıtlı Elektronik Posta desa.deri@hs02.kep.tr adresine konu kısmına «Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Gereği Bilgi Talebi» notu ile başvuru yapabilir.
Yukarıda belirtilen haklarınız ile ilgili başvuru formumuza buradan ulaşabilirsiniz.
Kişisel Verilerinizin İşlenmesine İlişkin
Talepleriniz Ne Kadar Sürede Cevaplanır?
Kişisel verilerinize ilişkin hak talepleriniz değerlendirilerek, bize ulaştığı tarihten itibaren en geç 30 (otuz) gün içerisinde cevaplanır. Başvurunuzun olumsuz değerlendirilmesi halinde gerekçeli ret sebepleri başvuruda belirttiğiniz adrese elektronik posta veya posta yoluyla gönderilir.
Aydınlatma Metnimizde Değişiklikler
Aydınlatma Metnimizi değiştirmemiz durumunda revize edilen bildirimi, güncelleştirilmiş revizyon tarihiyle birlikte burada yayınlarız. Aydınlatma Metnimizde, uygulamalarımızı önemli ölçüde değiştirecek önemli değişiklikler yapmamız durumunda değişiklikler geçerlilik kazanmadan önce sizi e-posta gönderme veya kurumsal web sitemizde ve/veya sosyal medya hesaplarında bir bildirim yayınlama gibi yollarla bilgilendirebiliriz.
Yayınlanma Tarihi: 16.05.2022

SMS ONAY

Lütfen doğrulama kodunuzu buraya giriniz

İşleminizi şu anda gerçekleştiremiyoruz, lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.

ELEKTRONİK TİCARİ İLETİ GÖNDERİMİ İÇİN İZNİNİZ


Kanunlara uygun şekilde, her türlü ürün ve hizmetlere ilişkin çeşitli tanıtım, reklam, promosyon, satış ve pazarlama amacıyla, keza, mağaza kartı, kredi kartı ve üyelik bilgilendirme, işlem ve uygulamaları için Şirketiniz Desa Deri Sanayi ve Ticaret A.Ş. (mersis no: [0293004862700012]) (DESA, DESANINETEENSEVENTYTWO, AEROSOLES, AEROCOMFORT, SAMSONITE, AMERICAN TOURISTER, LIPAULT PARIS markaları) ve Çelet Holding Grup Şirketleri'ne, tarafıma e-posta/mail göndermeleri için açıkca ve özgür irademle izin ve onay veriyorum. Bülten üyeliği işleminiz tamamlandığında belirttiğiniz e-posta adresinize "onayınız alındı" vb. bir mesaj göndereceğiz. İstediğiniz her zaman ve hiçbir gerekçe göstermeksizin, gerek söz konusu elektronik iletilerimizde belirtilen işlemi (red) yaparak "ticari elektronik iletişimi" durdurabilirsiniz (kanunlar gereği mümkün veya yapılmakla yükümlü olunan iletişimler devam eder).

E-bülten almak için iletişim izinlerinizi hesabım altında yer alan bildirim ayarlarından güncelleyebilirsiniz.