desa.com.tr Müşteri Hizmetleri

ÜYELİK

Neden üye olmalıyım?

desa.com.tr’ye üye olduğunuzda sadece üyelere sağlanan avantajlardan yararlanabilecek ve desa.com.tr’deki ve tüm Desa mağazalarındaki sezon açılışı, indirim gibi özel dönemlerimizden ve kampanyalarımızdan öncelikli olarak haberdar edilme ayrıcalığına sahip olacaksınız.

Üye olduğunuzda desa.com.tr’den satın aldığınız bir ürünün teslimatı için sizden istenen kimlik bilgileri, teslimat adresleri, irtibat numaraları gibi bilgileri her seferinde yeniden yazmanız gerekmeyecek. Üye olurken bir defaya mahsus verdiğiniz bu bilgiler her alışverişinizde otomatik olarak yerini alır. Ayrıca bu bilgileri istediğiniz zaman güncelleyebilirsiniz. Her alışverişinizde bu bilgilerin otomatik olarak görüntülenmesi size hem zaman kazandırır hem de kolaylık sağlar.

desa.com.tr’nin bir üyesi olarak aldığınız ürünleri, Türkiye’nin her yerine gönderebilir arzu ederseniz hediyelerinizi ücretsiz olarak paketletebilir, bunun yanında gönderdiğiniz hediyelerin içine dilediğiniz mesajı yazabileceğiniz özel hediye mesaj kartı hizmetimizden de ücretsiz olarak yararlanabilirsiniz.

Ürün sayfalarını gezerken istediğiniz ürünleri daha sonra satın alabilmek için “istek listeme ekle” seçeneğini tercih edebilirsiniz.

Üyelik ücretli mi?

desa.com.tr’ye üye olmak için bir ücret ödemeniz gerekmez, kısa bir form doldurarak desa.com.tr üyesi olabilir ve böylece sadece desa.com.tr üyelerine sağlanacak avantajlardan da faydalanabilirsiniz. Üyelik için tıklayın

Üye olurken vereceğiniz bilgilerin güvenli bir şekilde saklanacağına, üçüncü şahıs ve kuruluşlarla kesinlikle paylaşılmayacağına emin olabilirsiniz. (desa.com.tr Gizlilik ve Güvenlik Sözleşmesi)

desa.com.tr’ye üye girişini nereden yapabilirim?

Üye girişinizi, desa.com.tr ana sayfasının sol üst kısmında bulunan “üye girişi” ‘ne tılkladığınızda açılan üye girişi ekranında e-posta adresi ve şifrenizi yazarak gerçekleştirebilirsiniz. Eğer siteye daha önce kaydolmayıp, üyelik şifresi almadıysanız, aynı sayfadaki “yeni üye” butonuna tıklayarak üyelik formunu doldurabilirsiniz. Anında aktif hale gelecek üyeliğiniz ile desa.com.tr avantajlarından hemen yaralanmaya başlayabilirsiniz. Üyelik için tıklayın

Üyelik bilgilerimi ve şifremi daha sonra değiştirebilir miyim?

Üyelik ve iletişim bilgilerinizi “Hesabım” sayfasından ulaşabileceğiniz Üyelik Bilgilerim bölümünden kolayca güncelleyebilirsiniz.

Üyelik bilgilerinizin güncel ve doğru olması, siparişlerinizin teslimi ve size sunacağımız üyelik fırsatları bakımından çok önemlidir. Satış yetkililerimiz sizin güvenliğiniz için, gerekli gördükleri durumlarda, bu bilgilerin güncelliğini ve doğruluğunu kontrol edebilirler. Verilmiş olan bilgilerin gerçeklerle örtüşmemesi ya da güncelliğini yitirmiş olması halinde siparişin onaylanmamasına karar verebilirler. (Örnek; Siparişle ilgili açık olmayan durumlar, güvenlik, verilen telefon numarasından doğru kişiye ulaşılamaması halinde, yanlış bilgi vb.)

Üyelerinize hangi sıklıkta e-posta gönderiyorsunuz?

İlk defa üye olan kullanıcılarımıza, üyelik ve genel bilgilendirme amaçlı bir e-posta gönderilir. Bunun dışında üyelik formunda bizden kampanya, indirim ve duyurular hakkında bilgilendirici e-posta almak istediğini belirten üyelerimize, haftada ortalama bir veya iki kez e-bülten göndermekteyiz. Bu arada, Desa ile paylaştığınız kişisel bilgi ve e-posta adreslerinizin hiçbir şekilde üçüncü şahıs veya kuruluşlarla paylaşılmayacağından emin olabilirsiniz. (desa.com.tr Gizlilik ve Güvenlik Sözleşmesi)

desa.com.tr’den e-posta almak istemiyorsam ne yapmalıyım?

desa.com.tr ana sayfasının üst tarafında bulunan “Hesabım” menüsünden ulaşabileceğiniz Üyelik Bilgilerim formundan “e-posta almak istiyorum” seçeneğini kaldırabilir ya da üye olduğunuz e-posta adresiniz üzerinden unsubscribe@desa.com.tr adresine boş bir e-posta göndererek bu hizmeti durdurabilirsiniz.

desa.com.tr üyeliğimi iptal edebilir ya da bir başkasına devredebilir miyim?

Desa.com.tr üyeliği sizlere birçok avantaj sağlarken karşılığında herhangi bir yükümlülük de getirmemektedir. Yine de istediğiniz zaman hesabınızı unsubscribe@desa.com.tr adresine göndereceğiniz bir bilgilendirme mesajı ile kapatabilirsiniz. Ancak, üyelik sistemi gerçek kişilere özel olduğundan ötürü başkalarına devredilemez.

Üyelik şifremi unutursam ne yapmalıyım?

Üyelik bilgileri ekranında şifremi unuttum linkine tıklayıp, mail adresinizi girerseniz yeni şifreniz mail adresinize yollanacaktır. Şifreniz kayıtlarımızda tutulmamaktadır, bu nedenle size geçici şifreniz mail yolu ile gönderilecektir. Daha sonra siz bu geçici şifre ile üye girişi yapıp yeni şifrenizi oluşturabilirsiniz.

Üyelik isminiz ise, desa.com.tr’ye üye olurken bildirdiğiniz e-posta adresinizden oluşmaktadır.

Üye olduğum e-posta adresini artık kullanmıyorsam ne yapmalıyım?

Üye olduğunuz e-posta adresini değiştirmeniz ne yazık ki mümkün değildir. Bunun için yeniden üye olmanız gerekmektedir. Sizlerin güvenliği için üyelik bilgilerinizin başka bir hesaba aktarımına sistemlerimiz izin vermemektedir.

Üye olmadan veya üye girişimi tamamlamadan alışveriş yapabilir miyim?

desa.com.tr’de yer alan ürünleri incelemeniz ve sepete atmanız için üye olmanız zorunlu değildir. Ancak teslimat ve güvenli ödeme sayfalarına, sadece üye girişinizi tamamlayarak ulaşabilirsiniz. Üyelik sırasında almış olduğumuz bilgiler, sizin güvenli bir alışveriş yapabilmeniz için gereklidir. Üye olmadan ya da üyelik girişi yapmadan alışveriş işlemlerinizi tamamlamanıza sistemlerimiz güvenlik nedeniyle izin vermemektedir.

ARAMA

Aradığım ürüne nasıl ulaşabilirim?

Ana sayfanın sağ üst kısmında yer alan “arama” seçeneği, yazdığınız kelimeyi tüm ürün kategorileri arasında arar ve uygun sonuçları size resimleri ile listeler.

Ayrıca sitenin üst kısmında bulunan çeşitli kriterlere göre gruplanmış Bayan, Erkek, Samsonite, Aerosoles kategorilerini tıkladığınızda bu kategorilerde yer alan ürün gruplarının adlarını görebilir ve bu adlara tıkladığınızda istediğiniz ürün grubuna ait ürünlere ulaşabilirsiniz.

Bir ürün grubundaki ürünleri, örneğin cüzdanları “sırala” fonksiyonunu kullanarak fiyata göre ucuzdan pahalıya veya pahalıdan ucuza sıralayabilir, minimum fiyat ve maximum fiyat kriterlerine istediğiniz değerleri girerek, talep ettiğiniz fiyat aralığındaki ürünleri görebilirsiniz.

Aradığım ürünü bulamadım ne yapmalıyım?

Arama seçeneklerinden istediğiniz ürünü bulamadığınız takdirde müşteri hizmetleri temsilcimizle e-posta ya da telefon yoluyla iletişime geçerek, gerekli desteği alabilirsiniz.

ALIŞVERİŞ

Sepetim nedir?

“Sepetim”, sonraki site ziyaretlerinizde de erişebileceğiniz kişiye özel bir alışveriş listesidir. Gezdiğiniz sayfaların sağ üst köşesinden ulaşabileceğiniz “Sepetim” özelliği ile üye girişi yaptıktan sonra seçtiğiniz ürünleri, siz kaldırana kadar ya da satın alana kadar saklayabilir, sepetteki ürün adedini değiştirebilir ya da istemediğiniz ürünü sepetten çıkarabilirsiniz. Böylelikle önceden ilgilenmiş olduğunuz ürünleri daha sonra inceleyebilir ve satın alma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

Sepetimi nasıl kullanabilirim?

desa.com.tr ana sayfasında ya da kategori sayfalarında gördüğünüz ürün resimlerine tıklayarak o ürüne ait özelliklerin ve ödeme seçeneklerinin bulunduğu detaylı ürün sayfasına gidebilir ve de ürünlerin altında yer alan “sepete ekle” butonunu tıklayarak, incelediğiniz ürünü sepetinize ekleyebilirsiniz. “Sepetim” butonuna tıklayarak sepetinizin içeriğini detaylı bir şekilde görebilir, böylece eklediğiniz ürünlerin adetlerini güncelleyebilir veya sepetten sadece bir tıklama ile çıkarabilirsiniz. Ürünleri sepetinize ekleyebilmeniz için renk seçeneği var ise istediğiniz rengi seçmeniz ve beden seçeneği var ise istediğiniz bedeni seçmeniz gerekmektedir. Aksi takdirde sistem ürünü sepetinize ekleyemeyecek ve uyarı verecektir.

Sepetinizdeyken “alışverişi tamamla” butonuna tıklayarak, ödeme ve teslimat sayfalarına ilerleyebilir ve alışverişinizi hızlı ve güvenli bir şekilde tamamlayabilirsiniz. Bunun yanında, üye girişi yapmadan sepet içeriğinin görüntülenmesine sistemlerimizin izin vermiyor olması sayesinde, daha önce alışveriş sepetinize attığınız ürünler ve listeniz, sizin dışınızda yetkisiz kişilerce görüntülenemeyecektir.

Sepetime eklemiş olduğum ürünleri sonradan çıkarıp, değiştirebilir miyim?

Sepetinizde bulunan her ürünü dilediğiniz takdirde tek bir tıklamayla sepetinizden çıkarabilirsiniz. Sepetinizin içine girdikten sonra, listeden kaldırmak istediğiniz ürünün yanındaki “sil” butonuna tıklayarak bu işlemi çok kolay bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

desa.com.tr’den nasıl alışveriş yapabilirim?

desa.com.tr’den alışveriş yapmanız için öncelikle üye olmanız gerekmektedir. Zaten üye iseniz, giriş yaparak sistemlerimiz tarafından tanınır duruma gelebilirsiniz. Bu kısa işlemin ardından kullanıcı dostu olarak tasarlanmış desa.com.tr’de alışveriş yapmak diğer birçok sitenin aksine çok daha hızlı ve kolay olacaktır.

Ürünler bölümlerimizde beğendiğiniz ürünleri “sepete at” butonuna tıklayıp sepetinize ekledikten sonra “satın al” butonuna tıklayarak alışverişinizi sadece birkaç adımla kolayca tamamlayabilirsiniz.

Bundan sonra yapmanız gereken sadece ödeme ve teslimat bilgilerinizi girmek ve siparişinizi onaylamak olacaktır.

Desa.com.tr - Desa online satış mağazası ve Desa fiziksel satış mağazaları arasında çeşitli kampanya, indirim ve uygulamalardan dolayı fiyat farklılıkları olabilir; indirim ve fiyat değişikliklerinden kaynaklanabilecek farklardan, yanlışlıklardan ve tipografik hatalardan Desa Deri A.Ş. sorumlu değildir! (Fiyatlar alışveriş yapılan noktada gösterildiği şekildedir.)

desa.com.tr’den sevdiklerime hediye alıp, gönderebilir miyim?

desa.com.tr’de sevdikleriniz için tercih edebileceğiniz çok çeşitli ve özel hediyelik ürünler bulabilirsiniz. Desa kalitesi ve özeniyle sunulan bu ürünlerimizi rahatça sevdiklerinize gönderme imkânını da sunuyoruz. Size bunun için sunduğumuz hediye paketi hizmetimizden ve özel günlerinde sevdiklerinize iletmek istediğiniz mesajlarınız için sunduğumuz hediye kartı hizmetinden de ücretsiz yararlanabilirsiniz.

Hediye etmek üzere seçtiğiniz ürün boyut ve özelliklerine uygun şekilde Desa / Samsonite veya Aerosoles kutularına yerleştirilir ve hediyeleriniz için özel olarak üretilen Desa Hediye Paket malzemesi ile paketlenir. Hediye paketlerinde kesinlikle fiyatlara ilişkin bilgiler bulundurmayıp, faturayı da sizin isteklerinize göre, belirtmiş olduğunuz farklı bir adrese gönderiyoruz. Bu şekilde hediye aldığınız sevdiklerinizin bunun için ödediğiniz bedeli öğrenmesini de engellemiş oluyoruz. Hediyenizin yanında mağazalarımızda da olduğu gibi değişim kartı gönderilir. Yalnız değişim işlemi sadece desa.com.tr aracılığı ile yapılır, Desa mağazalarından yapılamaz.

Sipariş ettiğim ürün stoklarınızda yoksa ne yapıyorsunuz?

desa.com.tr üzerinden siparişini verdiğiniz bir ürünün stoklarda olmama ihtimali yok denecek kadar azdır. Çünkü desa.com.tr, internet üzerinden satış yapan birçok firmadan farklı olarak, ürünlerini kendi deposunda stoklamaktadır. Böylece müşterilerimiz satın aldıkları ürünleri çok daha hızlı bir şekilde teslim alırken, aynı zamanda tedarikçiler üzerinden sipariş alan diğer birçok satış sitesinde yaşayabilecekleri hiçbir sorunla karşılaşmamaktadır.

Fiziki bir kaza veya teknik bir hatadan dolayı stoklarda olmayan bir ürünün alışveriş sayfalarında aktif görünmesi gibi nadir durumlarda ise, müşteri hizmetleri temsilcimiz sizinle en kısa sürede iletişime geçecek ve bu sorun en uygun şekilde çözüme kavuşturulacaktır. Böyle bir durumda yeni bir sipariş verebilir, sipariş vermiş olduğunuz ürünün muadilinin gönderilmesini isteyebilir ya da siparişinizi iptal ederek paranızın iadesini talep edebilirsiniz. Ödemiş olduğunuz bedel en kısa sürede ödeme tercihinize göre bankanıza iade edilecektir.

Desa mağazalarında gördüğüm her ürünü desa.com.tr’den satın alabilir miyim?

Şimdilik, Desa mağazalarında satışa sunulan her ürünü sizlerle buluşturamıyoruz. desa.com.tr’den şu an için, sadece ana sayfamızdaki kategori menülerinde yer alan ürünlerimiz arasından alışveriş yapabilirsiniz. Ancak, unutmayın ki sitemiz yaşayan ve sürekli gelişen yapısıyla en kısa sürede size çok daha fazla seçeneği bir arada sunmayı hedeflemektedir.

Lütfen kategorilerimizi görüntülemek için tıklayınız.

Mağazalarınıza nasıl ulaşabilirim?

Size en yakın mağazamızı öğrenmek için lütfen tıklayınız.

Siparişini verdiğim ürünü almaktan vazgeçersem ne yapmalıyım?

iletisim@desa.com.tradresine göndereceğiniz bir e-posta ile ya da hafta içi mesai saatleri içerisinde (09.00-18.00) 0212 473 18 00 numaralı Müşteri Hizmet Hattı telefonumuzdan ulaşabileceğiniz müşteri hizmetleri temsilcimize bu durumu bildirmeniz yeterli olacaktır. Eğer ürününüz kargoya verilmediyse siparişinizin gönderimi derhal durdurulacaktır. Gönderimi durdurulan siparişlerin geri ödemeleri, desa.com.tr tarafından, seçmiş olduğunuz ödeme şekillerine göre bankanıza en kısa sürede iade edilir. Siparişinizin kargo şirketine teslim edilmiş olması durumunda iade koşulları geçerli olacaktır.

Ödemesini gerçekleştirdiğim siparişin içeriğinde değişiklik yapabilir miyim?

desa.com.tr sayfalarında, alışverişinizi onayladığınız anda bankanız ödemenizi otomatik olarak gerçekleştirir ve siparişinizin onaylanmasının akabinde faturanız kesilir. Bu durumda siparişinizi iptal ederek, yeni bir sipariş vermeyi deneyebilirsiniz. Eğer siparişinizde değişiklik yapmak istiyorsanız iletisim@desa.com.tr adresine göndereceğiniz bir e-posta ile ya da hafta içi günlerde mesai saatleri (09.00-18.00) içerisinde 0212 473 18 00 numaralı Müşteri Hizmet Hattı telefonumuzdan ulaşabileceğiniz müşteri hizmetleri temsilcimize bu durumu bildirmeniz gerekmektedir. Gönderiniz kargo şirketine teslim edilmediyse siparişinizin teslim işlemi derhal durdurulacaktır. Eğer değiştirmek istediğiniz siparişinizle yeni siparişiniz arasında fiyat farkı yoksa yeniden işlem yapmanıza gerek olmayacaktır. İki sipariş arasında fiyat farkı bulunuyorsa yeniden sipariş verebilir, ya da müşteri hizmetleri yetkilimizden sizin adınıza bu işlemi yapmasını isteyebilirsiniz. Siparişinizin kargo şirketine teslim edilmiş olması durumundaysa tamamıyla iade koşulları geçerli olacaktır. desa.com.tr siparişlerinizi, ödemenizi iade etmek koşuluyla iptal etme yetkisine sahiptir. Lütfen yazılı bildirimlerinizin hiçbirinin içeriğinde kredi kartı numaranız ve şifreniz gibi şahsi/maddi güvenliğinizi tehlikeye atabilecek bilgileri bulundurmayınız!

ÖDEME

Almak istediğim ürünler için hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?

desa.com.tr’den sipariş ettiğiniz tüm ürünleri aşağıdaki ödeme seçeneklerinden herhangi biri ile gerçekleştirmeniz mümkündür.

Kredi kartı ile peşin ödeme: Tüm Visa ya da Mastercard sahibi müşterilerimiz, ödemelerini tek seferde ödeyebilme seçeneğine sahiptirler.

Desa.com.tr’nin kullandığı güvenli ödeme sistemi hakkında detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz. (desa.com.tr Gizlilik ve Güvenlik Sözleşmesi)

Kredi kartı ile taksitli ödeme: Axess, Bonus Card ve Shop&Miles sahibi tüm müşterilerimiz, kendilerine Desa avantajlarıyla sunulan seçeneklerden dilediklerini seçerek, sitemizden peşin fiyatına taksitle alışveriş yapabilirler. Diğer bankalardan kartları bulunan müşterilerimiz ise, sadece tek seferlik çekim seçeneğiyle alışveriş yapma şansına sahipler.

desa.com.tr üzerinden vade farkı alınmadan taksitlendirme yapılmaktadır.

Kredi kartı bilgilerimi vermem güvenli mi?

desa.com.tr’de güvenliğiniz, test edilmiş yazılımlar ve dünyanın konusunda uzman şirketlerinin başında gelen GlobalSign firmasının sağladığı SSL şifreleme yöntemiyle sağlanmaktadır. Kredi kartı bilgileriniz, kesinlikle Desa serverları üzerinde saklanmamaktadır. Ödeme işlemleriniz siz ve bankanız arasında gerçekleşmekte, bize sadece banka tarafından bu işlemin onaylanıp onaylanmadığı bilgisi iletilmekte, ödeme bilgileriniz üçüncü kişilerin ulaşımına ve müdahalesine kapalı tutulmaktadır. Üyelerimiz yapmış olduğu işlemlerde 128 bit SSL güvenlik alanı içinde hareket etmenin rahatlığını yaşamaktadırlar. Bu şifreleme uluslararası bir standarttır.

Ben gerekli onayı vermediğim halde kredi kartımdan tahsilat yapılabilir mi?

desa.com.tr olarak kesinlikle kredi kartı numaralarını sistemlerimize almıyoruz. Yapmış olduğunuz ödemeye ilişkin bu tip bir işlem, çalıştığımız banka tarafından temin edilen sanal pos (VPOS) üzerinden, sizin bilgisayarınız ve bankanız arasında gerçekleşmektedir. Bizim sistemlerimize hiçbir şekilde sizin kredi kartı, şifre ve güvenlik bilgileriniz ulaşmamaktadır. Bu nedenle bizim kredi kartınızdan tahsilât yapmamız gibi bir durum söz konusu değildir.

Yabancı kredi kartlarıyla ödeme yapılabiliyor mu?

Şimdilik yabancı kredi kartlarıyla ödeme kabul edemiyoruz. Ayrıca, ödemelerinizi sadece TL bazında yapabiliyorsunuz.

Desa.com.tr Online Hediye Çekini nasıl kullanabilirim?

desa.com.tr Online Hediye Çeklerini istediğiniz siparişinizde kullanabilirsiniz. Yapmanız gereken, siparişini vermek istediğiniz ürünleri sepetinize ekleyip, ödeme sayfasında, hediye çekinizin kodunu girerek ödemenizi gerçekleştirmektir. Desa.com.tr Online Hediye Çekleri tek kullanımlık olduğundan siparişinizin tutarı, hediye çekinden az ise, çekinizde kalan miktar ileriki alışverişlerinizde para yerine kullanabileceğiniz Desa E-Puan olarak hesabınıza otomatikman eklenecektir. Sipariş tutarınız, çek miktarından fazla olması durumundaysa, yetmeyen miktarı ödeme seçeneklerimizden herhangi birini tercih ederek kolayca alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

Tek alışverişte birden fazla Desa.com.tr Online Hediye Çeki kullanabilir miyim?

Her alışverişinizde, yalnız bir hediye çeki kodu kullanabilirsiniz.

Fiyatlarınıza KDV dahil mi?

Desa.com.tr sayfalarında gördüğünüz tüm fiyatlara KDV dâhildir. Bunun size sağladığı en önemli avantaj, aldığınız ürüne ödeyeceğiniz miktarı en başından itibaren bilmeniz ve tam da alışverişinizi sonlandırmak üzereyken beklenmedik rakamlarla karşılaşmamanızdır.

Ödeme sayfasında gereken tüm bilgileri girmeme rağmen ödeme onayı alamıyorsam ne yapmalıyım?

Ödemenizi kredi kartı ile gerçekleştirmeye çalışıyorsanız aşağıdaki durumları kontrol ediniz.

  • Kredi kartı veya sanal kartınızın kullanılabilir limitini,
  • Kartınızın üzerindeki Visa ya da Master kart tipini doğru seçtiğinizi,
  • Kartınızın son kullanma tarihini,
  • Kart bilgilerini hatasız girdiğinizi,
  • Kullandığınız kartın ek kart olması durumunda, ana kart sahibi tarafından iptal edilip edilmediğini,
  • Kullandığınız kartın ATM katrı değil, kredi kartı olduğunu,
  • Onay işlemi sırasındaki internet bağlantınızı,
  • Kartınız adına yapılan bir kayıp ihbarının olup olmadığını;
  • Bu gibi durumlarda onay alamadığınızda ekranınıza uyarıcı bir mesaj gelecektir. Lütfen kredi kartı bilgilerinizi kontrol ederek tekrar deneyiniz veya başka bir kredi kartınız varsa onu kullanınız. Alışveriş sırasında verdiğiniz kart bilgileri bizim tarafımızdan görülmeden otomatik olarak bankaya ulaştırılmakta ve provizyon alındığında siparişiniz hazırlanmaya başlanmaktadır.

    Bazı durumlarda bankadan sözlü olarak siparişinizin teyidi istenebilir. Bu durumda bankanız sizi kayıtlı bilgilerinizden ulaşarak arayacak ve siparişiniz ile ilgili teyit isteyecektir. Bankanızın size ulaşabilmesi için bankanızda kayıtlı bulunan kişisel bilgilerinizin güncel olduğundan emin olunuz.

    Güvenlik kontrolü sırasında telefon numaranızın ulaşılmaz olmasından dolayı siparişiniz iptal edilebilir. Lütfen kayıtlara girdiğiniz telefon numarasının doğru olduğundan emin olunuz, siparişiniz ile ilgili her türlü bilgilendirme için bu numaralar ve e-mail adresiniz kullanılacaktır.

    Kredi kartı onay sorunlarınızda yardım almak için kartı aldığınız banka ile görüşmeniz gerekmektedir.

    Yukarıdaki koşulların hepsinin doğrulanmasına rağmen sorununuz hala devam ediyorsa ve ödeme sayfalarında tereddüt yaşıyorsanız, iletisim@desa.com.tr adresine sorununuzu ve telefon numaranızı belirten bir açıklama e-postası atabilir ya da hafta içi günlerde mesai saatleri (09.00-18.00) dahilinde 0212 473 18 00 numaralı telefondan Müşteri Hizmetleri Temsilcimiz ile görüşerek gerekli bilgi ve desteği alabilirsiniz.

    TESLİMAT

    Siparişini verdiğim ürün ne zaman kargoya verilir, ne kadar sürede elime geçer?

    desa.com.tr’nin kargo gönderimlerindeki çözüm ortağı Yurtiçi Kargo’dur. Sitemizden vereceğiniz siparişler, Yurtiçi Kargo güvencesiyle en hızlı ve güvenli şekilde size ulaştırılacaktır.

    Ayrıca, siparişiniz kargoya verildiği zaman, sistemlerimiz tarafından size kargo teslimat bilgileri e-postası otomatik olarak gönderilecektir. Bu e-posta ile siparişinizin ne zaman kargoya teslim edildiğini öğrenebilir, Sipariş Takibim sayfasına girerek de siparişinizin durumunu rahatça takip edebilirsiniz. Siparişlerinizi size en kısa sürede teslim etmek bizim açımızdan büyük önem taşımaktadır.

    desa.com.tr olarak, amacımız mümkün olan en kısa sürede siparişlerinizin size ulaşmasını sağlamaktır. Siparişleriniz işleme alındıktan sonra en geç 4 iş günü içerisinde kargo şirketine teslim edilecektir. Kampanya ve indirim dönemlerinde, Yılbaşı, Bayram, Anneler Günü ve Babalar günü gibi özel günlerde ise, yoğunluktan dolayı siparişlerin gönderim süresinde birkaç gün gecikme yaşanabilmektedir.

    Siparişimin ne zaman kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?

    Siparişiniz kargoya verildiği zaman sistemlerimiz tarafından size kargo teslimat bilgileri e-postası otomatik olarak gönderilecektir. Bu e-posta ile siparişinizin ne zaman kargoya teslim edildiğini öğrenebilir ve Sipariş Takibim sayfanızdan siparişinizin durumunu rahatça takip edebilirsiniz.

    Teslimatlarım gecikirse ne yapmalıyım?

    Eğer ürününüz, en geç 10 gün içerisinde adresine ulaşmazsa iletisim@desa.com.tr adresine sorununuzu ve telefon numaranızı belirten bir açıklama e-postası atabilir ya da hafta içi günlerde mesai saatleri (09.00-18.00) dahilinde 0212 473 18 00 numaralı telefondan Müşteri Hizmetleri Temsilcimiz ile görüşerek gerekli bilgi ve desteği alabilirsiniz.

    Kargo için ne kadar ödeme yapmam gerekecek?

    desa.com.tr siparişlerinizi, boyutu ne olursa olsun Türkiye’nin her yeri için sadece 6 TL kargo bedeli ödeyerek Yurtiçi Kargo güvencesi ile teslim alabilirsiniz. Ayrıca, ürün veya ürünlerinizin bedellerinin toplamı 100 TL’nin üzerinde ise, ürünlerin boyutlarına ya da ağırlıklarına bakmadan bu hizmet bedelinin tamamını biz sizin adınıza kargo firmasına ödüyoruz.

    Teslim sırasında ve/veya sonrasında bedel ödeyecek miyim?

    Kargo hizmetinin ücreti, siparişini verdiğiniz ürünle birlikte aynı anda faturalandırıldığından daha sonra kargonuzun teslimi için herhangi bir ödeme yapmanıza gerek yoktur.

    Neden hasarlı ve şüpheli görülen paketleri teslim almamalıyım?

    Siparişiniz size ulaştığında, eğer gönderi paketinde herhangi bir bozulma ya da şüpheli durum tespit ediyorsanız lütfen teslim almayınız. Kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyip, en kısa sürede müşteri hizmetleri temsilcimizle iletişime geçiniz. Eğer böyle bir paketi, teslim fişini imzalayıp kabul ederseniz, taşıma sırasında gerçekleşen hasar, kaybolma gibi durumların tespit edilme ihtimalini ortadan kaldırırsınız. Bu durunda ürününüzün taşıma sırasında başına gelenlerden hiçbir şekilde kargo firması sorumlu tutulamayacaktır. Kargo teslim fişi, paketinizin hasarsız ve eksiksiz bir şekilde size ulaştığını, bunun da sizin tarafınızdan teyit edildiğini göstermektedir. (En küçük ezilme ya da açılmış olma belirtisinde dahi görevliden ısrarla tutanak tutmasını isteyiniz.)

    desa.com.tr sayfası üzerinden hediye gönderebilir miyim?

    desa.com.tr ürünleri ve alışveriş altyapısı, müşterilerine, Türkiye’nin en avantajlı hediye gönderim seçeneklerini sağlamaktadır. Özenli hediye paketi ve kişisel mesajlarınızı içeren özel hediye kartları ile hediyelerinizi desa.com.tr farkı ile gönderebilirsiniz. Hediye gönderimlerinizde faturanızın seçmiş olduğunuz farklı bir adrese (fatura adresi) ürün paketinden bağımsız olarak ulaştırılmasını isteyebilirsiniz. Bunun için ayrıca bir ücret ödemenize de gerek yoktur, çünkü bunu sizin adınıza biz karşılarız.

    Aynı siparişte birden fazla adrese gönderim yapılması mümkün olmadığından her bir farklı adrese gönderim için yeni bir sipariş vermeniz gerekir.

    Aynı adrese birden fazla hediye gönderimi yapmak ister iseniz sipariş ekranındaki not bölümünde paketleme ve hediye notu ile ilgili bilgileri girebilirsiniz.

    Faturalarım bana nasıl ulaştırılacak?

    Faturalarınız, sipariş ettiğiniz ürünler ile birlikte, gönderinizin bulunduğu paketin dışına yapıştırılan şeffaf kargo poşetinin içerisinde gönderilir. Eğer isterseniz fatura adresi ile gönderi adresini farklı seçebilirsiniz. Bunun için fatura adresi bölümüne faturanızın gitmesini istediğiniz adresi, teslimat adresi bölümüne de gönderinizin gitmesini istediğiniz adresi doğru bir şekilde girmeniz yeterlidir. Bu adres, gönderinin yapıldığı adresten farklı olsa dahi bunun gönderim bedeli sizin adınıza desa.com.tr tarafından karşılanacaktır.

    Ancak, özellikle hediye gönderimlerinizde ödediğiniz ücrete ait faturanın hediye aldığınız kişi tarafından görülmesini tercih etmeyeceğinizi de göz önünde bulundurduk. Bu nedenle sipariş esnasında size fatura adresi ve teslimat adresini farklı seçebilme olanağını sunuyoruz. Ve aynen yukarıda belirttiğimiz gibi, hediyelik siparişlerinizde de ayrı bir adrese gitmesini istediğiniz faturaların gönderim ücretini sizin adınıza biz karşılıyoruz.

    Siparişimle birlikte faturam gelmedi, ne yapmalıyım?

    Siparişleriniz, siz aksini talep etmediğiniz sürece, faturalarıyla beraber gönderilir. Gönderinizin bulunduğu paketin dışına yapıştırılan şeffaf kargo poşetinin içerisinde faturanız bulunmaktadır. Eğer faturanız siparişinizle beraber size teslim edilmediyse, lütfen kargo görevlisinden faturanızı isteyiniz. Faturanızın size teslim edilmemesi halinde, lütfen görevli kişiye tutanak tutturarak durumu en kısa sürede bize bildiriniz. Bu durumda kargo firmasından faturanızın bulunması istenecektir. Eğer faturanız bulunamıyorsa size faturanızın, kaşeli bir kopyasını göndereceğiz.

    Faturamın düzenlendiği adresi sonradan değiştirebilir miyim?

    Faturanızın düzenlendiği adresi değiştirmek için; hafta içi iş günleri mesai saatleri (09.00-18.00) içerisinde 0212 473 18 00 numaralı Müşteri Hattı telefonumuzdan ulaşabileceğiniz müşteri hizmetleri temsilcimize, mesai saatleri dışı ve tatil günlerinde ise iletisim@desa.com.tr adresinden sorununuzu telefon numaranızla birlikte belirterek bize ulaşabilirsiniz. Yasal düzenlemelerin izin verdiği ölçüde istekleriniz yerine getirilmeye çalışılacaktır.

    Kargo ya da postaya verilmiş olan faturalarda herhangi bir değişiklik yapılamamaktadır.

    Siparişimi gerçekleştirdikten sonra teslimat adresimi değiştirebilir miyim?

    Siparişinizin onayı henüz verilmemişse, mesai saatleri (09.00-18.00) içerisinde 0212 473 18 00 numaralı Müşteri Hattı telefonumuzdan ulaşabileceğiniz müşteri hizmetleri temsilcimize, mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde ise, iletisim@desa.com.tr adresinden bize ulaşabilir ve gereken değişikliği iletebilirsiniz. İsteğiniz üzerine size bu konuda destek verilecek ve gereken düzenleme yapılacaktır. Siparişinizin kargoya verilmiş olması durumunda herhangi bir değişiklik yapılamamaktadır.

    Siparişimin gönderim durumunu sitenizden takip edebilir miyim?

    Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra tarafınıza e-posta aracılığı ile bir gönderim numarası iletilecektir. Hem sitemizdeki Sipariş Takibim sayfasından hem de kargo firmasının internet sitesindeki gönderi takip sayfasından, bu numarayı kullanarak siparişinizi takip edebilirsiniz.

    Teslimat adresinde ben yoksam, siparişim kime teslim edilir?

    Sipariş ettiğiniz ürünler, kargo yetkilisi tarafından; size, desa.com.tr alışveriş sayfasında belirtmiş olduğunuz başka bir isme ya da ispatlandığı takdirde 1. dereceden akrabanıza resimli kimlik kontrolü ve teslim fişinin imzalanması karşılığında teslim edilecektir. Teslimat sırasında yukarıdaki koşullardan hiç biri gerçekleşmemişse kargo yetkilisi adrese bir haber formu bırakacak ve takip eden ilk iş günü içerisinde 2. bir uğrama gerçekleştirecektir. Bu süreç zarfında, teslimat koşullarının hiçbirinin gerçekleşmemesi durumunda 2 gün içinde 444 99 99 Yurtiçi Kargo Müşteri Hizmetlerini arayarak siparişinizi teslim alabileceğiniz saat dilimini bildirmeniz istenecektir. Aksi takdirde ürününüz desa.com.tr deposuna geri gönderilecektir. Bu noktadan sonra müşteri hizmetleri temsilcilerimiz sizinle iletişime geçmeye çalışacak, buna göre siparişinizin durumuna karar verilecektir.

    Sipariş verdikten sonra teslim alacak kişiyi değiştirebilir miyim?

    Eğer alıcı değişikliği yapmayı istediğiniz sipariş, kargo firmasına teslim edilmemişse iletisim@desa.com.tr adresinden veya hafta içi günlerde mesai saatleri (09.00-18.00) içerisinde 0212 473 18 00 numaralı Müşteri Hattı telefonumuzdan ulaşabileceğiniz müşteri hizmetleri temsilcimizden bu konuda destek alabilir, gerekli düzeltmeyi yaptırabilirsiniz. Maalesef, siparişinizin kargo firmasına teslim edildiği durumlarda değişiklik yapılamamaktadır.

    Desa.com.tr üzerinden nerelere gönderim yapabilirim?

    desa.com.tr gönderim ağı, yurtiçindeki tüm bölgeleri kapsamaktadır.

    Desa.com.tr’den yurtdışına sipariş verebilir miyim?

    desa.com.tr gönderim ağı, şu an için sadece yurtiçindeki bölgeleri kapsamaktadır. desa.uk.com adresinden Ingiltere gönderileri için sipariş verebilirsiniz.

    Tek siparişte birden fazla adrese teslim isteyebilir miyim?

    Aynı siparişte birden fazla adrese gönderim yapılması mümkün olmadığından her bir farklı adrese gönderim için yeni bir sipariş vermeniz gerekir.

    Aynı adrese birden fazla hediye gönderimi yapmak ister iseniz sipariş ekranındaki not bölümünde paketleme ve hediye notu ile ilgili bilgileri girebilirsiniz.

    Ürünlerin Faturası ne şekilde kesiliyor?

    Satın aldığınız ürünlerin faturası size veya sizin belirttiğiniz şahıs veya şirket adına Desa Deri A.Ş. tarafından kesilir ve ürün teslimatı sırasında size iletilir. Alışveriş formunuzda teslimat ve fatura adreslerini farklı bildirirseniz, aldığınız ürün ve irsaliyesi teslimat adresine, fatura ise belirttiğiniz fatura adresine gelecektir.

    Ürünler nasıl fiyatlanıyor?

    desa.com.tr’de satılmakta olan tüm ürünlerin fiyatları, KDV DAHİL fiyatlarıdır. Satın aldığınız ürünlerin KDV hariç fiyatlarını sipariş onay ekranında görebilirsiniz.

    Belli dönemlerde bazı ürünlere sanal mağazaya özel promosyonlar yapılabilir ve farklı oranlarda indirimler uygulanabilir.

    GARANTİ VE İADE

    Siparişim eksik, yanlış ya da hasarlı teslim edilirse ne yapmalıyım?

    Bu durumda siparişinizi teslim eden kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyip, ürünü teslim almamalısınız. Hemen Desa Müşteri Hizmetleri ile telefon ya da e-posta aracılığıyla iletişime geçerek gerekli bilgiyi verdiğiniz takdirde siparişinizin telafisi en kısa zamanda gerçekleştirilecek ve bu işlem için gereken kargo masrafları desa.com.tr tarafından karşılanacaktır.

    Satın aldığım ürünlerin garanti süresi nedir?

    desa.com.tr’de satılan tüm ürünler Desa Deri A.Ş. garantisi altındadır, garanti şartları ürüne ve markaya bağlı olarak değişmektedir. Ayrıca ürünlerimizin teslim garantisi bulunmaktadır.

    Satın aldığım ürün arızalı/defolu çıktı, ne yapmalıyım?

    Sipariş ettiğiniz ürün üretimden kaynaklanan bir hata ile size gönderildiyse, garanti veya sorumluluk süresi içerisinde ürününüzü, aynı ürün ile değiştirebilir veya iade edebilirsiniz. Bu konuda hafta içi günlerde mesai saatleri (09.00-18.00) içerisinde 0212 473 18 00 numaralı Müşteri Hattı telefonumuzdan müşteri hizmetleri temsilcimizle görüşebilirsiniz. Mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde ise, iletisim@desa.com.tr adresine sorununuzu telefon numaranızla birlikte bildirmeniz yeterli olacaktır. Müşteri hizmetleri temsilcilerimiz size gereken dönüşü en kısa sürede yapacaktır.

    Satın aldığım ürünün garanti belgesi yok, ne yapmalıyım?

    Satışa sunulan tüm ürünlerimizde faturanız aynı zamanda garanti belgesi yerine geçmektedir. Garanti süreci faturanız üzerindeki tarih esas alınarak başlatılacaktır.

    Satın aldığım ürün bozuldu, aldığım üründen memnun kalmadım, ne yapmalıyım?

    Eğer almış olduğunuz ürünün normal kullanım şartları içerisinde üretimden kaynaklanan bir hata nedeniyle bozulduğunu ya da üründen memnun kalmadığınızı düşünüyorsanız, bu yöndeki şikâyetinizi lütfen, sorununuzu ve size ulaşabileceğimiz bir telefon numarasını içeren bir e-postayı iletisim@desa.com.tr adresine gönderiniz veya hafta içi mesai saatleri (09.00-18.00) içerisinde 0212 473 18 00 numaralı Müşteri Hattı telefonumuzdan müşteri hizmetleri temsilcimize ulaşınız. Müşteri hizmetlerimiz size gereken desteği mümkün olan en kısa sürede verecektir.

    Sipariş Ettiğim Ürünün İade ve Değişimini Nasıl Yapabilirim?

    İade ve Değişim Süresi
    Desa.com.tr üyelerinin “Sebep Göstermeden Cayma Hakkı” 30 gündür. Mesafeli sözleşmelere dair yönetmeliğe göre kanunen 7 gün olan bu süreyi rahatça alışveriş yapabilmeniz için Desa.com.tr 30 güne çıkartıyor. Desa.com.tr’den satın aldığınız, bedeni uymayan ve/veya kullanmadığınız ürünü 30 gün içinde başka bir ürünle değiştirebilir veya iade edebilirsiniz.

    İade ve Değişim Süreci ve İşlem Süresi

    İade durumunda ödeme şeklinize göre iade yapılır ya da Desa.com.tr’de tekrar kullanılmak üzere indirim kuponu tanımlanır. Ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra Desa.com.tr tarafından kredi kartınıza iade işlemi 3-5 iş günü içerisinde gerçekleşir. Taksitli yapılan ödemelerin iadeleri banka tarafından aynı taksit sayısında iade edilir. Havale ödemelerinde banka hesap bilgilerinizi tarafımıza bildirmeniz gerekmektedir. İade veya değiştirme taleplerinizi siparis@desa.com.tr adresine mail göndererek sanal mağaza müşteri hizmetleri yetkilisine bildirebilirsiniz.

    İade edilecek ürünlerin, orijinal ambalajlarında, tüm aksesuar ve ambalaj malzemeleriyle birlikte eksiksiz bir şekilde, fiziksel açıdan hasar görmemiş, kullanılmamış, yeniden satılabilir durumda olması ve ürünün orijinal faturasının, faturanın arka sayfasındaki form doldurularak gönderilmesi gerekmektedir. Faturasız iadeler kabul edilmemektedir.

    Değişim yapmak istediğiniz ürün veya ürünleri faturası ile arka sayfadaki formu doldurarak göndermenizi rica ederiz. Değişimlerde ürünün tekrar satışa uygunluğu kontrol edildikten sonra değişim için istenilen ürün talebi yapılır. Talep edilen ürün 3-5 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Ürünün stoklarda kalmaması durumunda ücret tarafınıza iade edilir ya da Desa.com.tr’de tekrar kullanılmak üzere indirim kuponu tanımlanır.

    İade ve değiştirmeler sadece Desa.com.tr aracılığı ile yapılır, Desa ve Samsonite mağazalarında yapılamaz.

    Ürünlerinizi Yurtiçi Kargo (444 99 99) ile faturanızın üzerindeki gönderi kodunu bildirerek ücret ödemeden gönderebilirsiniz.

    İade Adresi: Akçaburgaz Mah. 132 Sok. No:6 2.Kat Kuzey Cephe Kıraç – Esenyurt / İstanbul

    Yılbaşı, sevgililer günü, anneler günü gibi belirli günlere yönelik özel olarak hazırlanan ürünlerde, kampanya ve promosyon ürünlerinde de ürünün iadesi alınamamakta; müşterilerimiz bu şartları kabul ederek alışverişini gerçekleştirmektedir.

    desa.com.tr’den aldığım ürünü ya da desa.com.tr'den alınarak bana gönderilen hediyeyi değiştirmem mümkün mü?

    desa.com.tr’den alınan her ürünü faturanızla fatura tarihinizden itibaren, hediyeyi hediye değiştirme kartınızın üzerinde yazılı olan tarihten itibaren 30 gün içerisinde desa.com.tr'den aynı ürün ile değiştirme imkânına sahipsiniz.

    desa.com.tr’den satın alınan tüm ürünlerin değişimi yalnızca desa.com.tr merkezinden yapılabilmektedir. Mağazalardan değişim yapılamaz.

    Desa.com.tr üzerinden yapmak istediğiniz değişimlerde ise, değişiklik isteğinizi müşteri hizmetleri temsilcimize iletisim@desa.com.tr adresine göndereceğiniz bir eposta ile ya da 0212 473 18 00 numaralı telefondan bize bildirebilirsiniz. Almış oduğunuz ürünün aynısı ile 30 gün içerisinde ürünü değiştirmek istediğinizi bize bildirdiğiniz takdirde Müşteri Hizmetleri yetkililerimiz anlaşmalı kargo firmamızı size yönlendirerek ürünü ve ürünle birlikte size gönderilen tüm promosyon ürün ve belgeleri (fatura, sevk irsaliyesi, garanti belgesi vb.) sizden aldıracaktır. Ürün, beraberindeki promosyon ve belgeler bize ulaştığında yapılacak olan incelemelerin ardından müşteri temsilcimiz sizinle iletişime geçerek sizi konu hakkında yönlendirecektir.

    Desa.com.tr üzerinden alınarak hediye gönderilen ürünlerin iadesi yapılamamakta sadece değişimi yapılabilmektedir.

    İade durumunda ödememi ne zaman geri alabilirim?

    Kredi kartı ile yaptığınız ödemelerde ürün tutarı, iade talebiniz onaylandıktan ve size bildirilir bildirilmez aynı gün içerisinde bankanıza iade edilecektir. Bu tutarın bankaya devrinden sonra hesaplarınıza yansıması tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, olası gecikmelere desa.com.tr herhangi bir müdahalede bulunamayacaktır. Kredi kartınıza iade edilen tutarın banka tarafından hesabınıza yansıtılması ortalama 1 ile 2 haftayı bulabilmektedir.

    TEKNİK YARDIM

    Sipariş verirken sorun yaşıyorum ne yapmalıyım?

    desa.com.tr’ye sipariş verirken bir sorunla karşılaştığınızda, yaşadığınız problemi detaylı bir şekilde anlattığınız e-postanızı iletisim@desa.com.tr adresine gönderirseniz, yetkililerimiz sorununuzla hemen ilgileneceklerdir. Bunun yanında Müşteri hizmetleri temsilcimize hafta içi günlerde mesai saatleri (09.00-18.00) içerisinde 0212 473 18 00 numaralı telefondan ulaşabilir, sorununuzu paylaşabilirsiniz. Müşteri hizmetleri temsilcimiz sorununuza en kısa sürede çözmeye çalışacaktır.

    desa.com.tr’den alışveriş yapabilmem için hangi tarayıcıları kullanabilirim?

    Eğer browserınız eski bir sürümse alışveriş yaparken bazı aksaklıklar yaşayabilirsiniz. Eğer sorun yaşıyorsanız, aşağıdaki linklerden hemen kendinize yeni bir tarayıcı indirebilirsiniz.

  • Firefox (Windows, Mac ve Linux)

    http://www.mozilla.com/firefox/

  • Internet Explorer (Windows)

    http://www.microsoft.com/windows/ie/default.mspx

  • Safari (Macintosh OS X)

    http://www.apple.com/macosx/features/safari/

  • Netscape (Windows, Mac ve Linux)

    http://browser.netscape.com/ns8/

  • Desa.com.tr sayfasını görüntülemede veya üyelik girişinde sorunlar yaşıyorum, ne yapmalıyım?

    Internette gezerken kullandığınız tarayıcınızın internet seçenekleri başlığının altında; Javascript ve cookie kabul ettiğini, Internet Explorer 5.0 ya da Netscape 4.7 ve üstü versiyonlarından biri olup olmadığını kontrol ediniz.

    Internet Explorer 8.0 kullanıcılarının sayfaları düzgün görüntüleyebilmesi için, tarayıcılarının(browser) adres satırı ile sayfa yenileme butonu arasındaki "Uyumluluk Görünümü" butonuna tıklamaları yeterlidir!

    Yukarıdaki tüm koşulları doğrulamanıza rağmen sorununuz çözülmüyorsa, sorununuzu iletisim@desa.com.tr adresine detaylı bir şekilde anlatarak bildiriniz. Gönderdiğiniz e-posta’da karşılaştığınız problemin yanı sıra, kullandığınız işletim sistemini, tarayıcınızın adı ve sürüm bilgisini, internet'e bağlandığınız servis sağlayıcının adını, söz konusu problem ile ne zaman, hangi işlemi yaparken karşılaştığınızı detaylandırırsanız, teknik yetkilimizin konuyu anlayıp, çözümlemesi çok daha çabuk olacaktır.

    Neden çerez (cookie) kullanıyorsunuz?

    Çerez (Cookie) web sunucumuzun, bilgisayarınızda sakladığı dosyadır. desa.com.tr’yi yeniden ziyaret ettiğinizde sizi tanıyabilmemizi, daha önce yapmış olduğunuz değişiklik ve özelleştirmeleri size gösterebilmemizi sağlamaktadır. Size ait bilgilerin (kredi kartı bilgileriniz dışında! Kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde desa.com.tr sunucularında tutulmamaktadır.) bulunduğu sayfalarda rahatlıkla gezebilmeniz, her seferinde tanıtma işlemini tekrar tekrar yapmamanız için çerezlere izin vermeniz gerekmektedir. Eğer isterseniz tüm kayıtların kaldırılmasını da talep edebilirsiniz.

    Desa.com.tr Müşteri Hizmetlerine nasıl ulaşabilirim?

    Müşteri hizmetleri yetkililerimize her türlü istek, sorun ve şikâyetinizi belirttiğiniz e-postanızla iletisim@desa.com.tr adresinden ya da hafta içi günlerde mesai saatleri (09:00-18:00) içerisinde 0212 473 18 00 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.